|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
heey peter  hoe issie daar? |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
'middag school is geestdodend |
|
nietmeer
|
school is gewoon dodend  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Misha: school is gewoon dodend  niet fysiek, maar wel geestellijk. je wordt er loom van. waarom zouden we eigenlijk met zn allen in de zelfde klas zitten, als daar de efficientie maar 17 % is (echt waar)  ? |
|
nietmeer
|
Geen idee, Het regent ontzettend hard hier  |
|
Loek
Oudgediende
|
ik heb morgen van 9 tot 5 school "Verplicht" dus ben niet blij dat ik ziek ben |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Misha: Geen idee, Het regent ontzettend hard hier  als het maar niet naar het zuiden drijft, ik heb geen jas bij @Loekhoezo verplicht? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Hoi Tom *boink*  De werkster is bezig met schoonmaken.  |
|
nietmeer
|
Quote Loek: ik heb morgen van 9 tot 5 school "Verplicht" dus ben niet blij dat ik ziek ben lullig  |
|
Loek
Oudgediende
|
het is een cursus, wordt morgen voor de eerste keer gegeven dus dan moet je er echt bij zijn.. |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Peter Willemse:  Hoi Tom *boink*  De werkster is bezig met schoonmaken.  mijn moeder is denk ik ook wel bezig  |
|
Loek
Oudgediende
|
mijn moeder zit naast me op de bank zo ongeveer  |
|
nietmeer
|
wat een flikkers daar @tom het gaat naar 't noorden @peter, verwend nest  |
|
nietmeer
|
1 oktober op gesprek, cursus evo  Woeii, life smells gReat  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Loek: het is een cursus, wordt morgen voor de eerste keer gegeven dus dan moet je er echt bij zijn.. . ja, maar dat is denk ik wel mider geestdodend dan 7 lessen luisteren naar de leraar. f**k the 2e Fase... |
|
ToMxlr
Erelid
|
gerfeliciteerd Kpuc  waarvoor gesprek? |
|
Loek
Oudgediende
|
@ tom, weet het zo net nog niet, het is wel een theoretische cursus volgens mij.. dus dat is 8 uur lang geneuzel aanhoren.. hoewel ik denk dat we wel een paar pauzes hebben |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Of ze een ouwe grijze duif nog wel willen ToM  |
|
nietmeer
|
Me zusje moet zo in de regen naar huis  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ kpuc, dat valt toch nog wel mee.. je bent maar dubbel mijn leeftijd  @ misha, da's leedvermaak  |
|
nietmeer
|
Loek het onweer of dat me zusje in de regen naar huis moet?  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Kpuc: Of ze een ouwe grijze duif nog wel willen ToM  ja, maar waarvoor willen, dat was mijn vraag eigenlijk  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ misha wat denk je zelf  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
*Komt vrolijk 'zingend' binnen* Hey there Delilah, What’s it like in New York City? I’m a thousand miles away, But girl tonight you look so pretty, Yes you do, Time Square can’t shine as bright as you, I swear it’s true.
Hey there Delilah, Don’t you worry about the distance, I’m right there if you get lonely, Give this song another listen, Close your eyes, Listen to my voice it’s my disguise, I’m by your side.
Oh it’s what you do to me, Oh it’s what you do to me, Oh it’s what you do to me, Oh it’s what you do to me, What you do to me.OIGA  (Dat is hét woord van de dag..  ) |
|