|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Daag Misha  |
|
nietmeer
|
ik wil gaan maar iets houd me tegen |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
@Ikke, ik heb een tijd topjodu gedaan, dus dan verzamel je wel wat. maar wat heb je eigenlijk aan de dingen? |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Ik niet hoor.   |
|
nietmeer
|
nu ga ik dus echt |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Mishatje: ik wil gaan maar iets houd me tegen slaap zacht, moet je een nachtzoen van enkie? |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik heb bij het Nederlands elftal nog Nederlandse produkten gebracht toen ze in Portugal waren voor het EK  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik heb nooit echt intensief aan sport gedaan. Vooral omdat ik vanwege mijn gebrek aan fijne motoriek niks bak van welke sport dan ook.. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Luna Heineken zeker?  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Ikke: Ik heb nooit echt intensief aan sport gedaan. Vooral omdat ik vanwege mijn gebrek aan fijne motoriek niks bak van welke sport dan ook.. gen fijne motoriek he? dan is waterpolo echt iets voor jouw: fijn, netjes en rustig, daar doen wij niet aan |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Giovanni: Luna Heineken zeker?   voetballers hebben ook nog geen smaak |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote ToM_xlr: Quote Giovanni: Luna Heineken zeker?   voetballers hebben ook nog geen smaak mijn broer heeft ook geen smaak, en hij voetbalt bij PSV |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Nee, vanalles. Ze hadden hun eigen koks bij en moesten specifieke dingen hebben. Marco van Basten is echt lief trouwens  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ToM_xlr: gen fijne motoriek he? dan is waterpolo echt iets voor jouw: fijn, netjes en rustig, daar doen wij niet aan Iets met 'n bal valt ook af. In welke sport dan ook, ik mis 'n bal al komt hij recht op me af |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Andreesie: Quote ToM_xlr: Quote Giovanni: Luna Heineken zeker?   voetballers hebben ook nog geen smaak mijn broer heeft ook geen smaak, en hij voetbalt bij PSV die zit niet bij ons op school toch? |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Ikke: Quote ToM_xlr: gen fijne motoriek he? dan is waterpolo echt iets voor jouw: fijn, netjes en rustig, daar doen wij niet aan Iets met 'n bal valt ook af uuhh, schaken? |
|
Enkie
Oudgediende
|
Nou, ik ga in bed liggen tv-kijken, ben moe. Zodra er gescoord wordt, kom ik wel even mijn vreugde/verdriet met de voetbalfans onder ons delen  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Of pimpampetten.  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ToM_xlr: uuhh, schaken? Ook geprobeerd, daar ben ik te ongeduldig voor.. |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
|
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Enkie: Nou, ik ga in bed liggen tv-kijken, ben moe. Zodra er gescoord wordt, kom ik wel even mijn vreugde/verdriet met de voetbalfans onder ons delen  Is goed, dan leg ik de oordoppen vast klaar.  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Enkie: Nou, ik ga in bed liggen tv-kijken, ben moe. Zodra er gescoord wordt, kom ik wel even mijn vreugde/verdriet met de voetbalfans onder ons delen  trsuten Enks  ik ben ook zo weg |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Jannick: Pimpampetten    scrabbelen |
|
Enkie
Oudgediende
|
Poe, dat scheelde weinig  Go vd Sar  Maar nu ben ik weg, misschien tot straks, tenzij het nul nul blijft  |
|
ToMxlr
Erelid
|
ben dr vandoor, criminal mnd egint zo laters, lieve mensen  -*boink* |
|