|
nietmeer
|
Nog een snel bakkie dan maar Zuwe  Zometeen maar eens boodschappen gaan halen voor het avondeten... |
|
nietmeer
|
hoihoi  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 806 OTindex: 22.726
|
Hier je senseo, nog een plakje kruidkoek erbij, ze staan ervoor, pakken dus
Hoi jersan |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
welkom jersan  |
|
nietmeer
|
hoi Zuwe  kruidkoek okee, dat is lekker  maar is er ook thee? (lust geen senseo...  ) EDIT: Hoi Usitarie  |
|
Usitarie Erelid
|
ik zag gister iemand dei zei dat die jou broertje was? wie was dat ook alweer  |
|
nietmeer
|
bert 739  en dat klopt, ik zat naast 'm (eigenlijk alleen omdat ik zelf zo graag wou  ) |
|
Usitarie Erelid
|
xD mijn zusje zit hier niet  wie weet ooit nog een keer xD |
|
Zuwe
Oudgediende
|
Water opgezet, als het lang duurt wil je zelf dan ff het water pakken, vaak vergeet ik het weer, thee, bahbahbah  |
|
nietmeer
|
woon je nog thuis? gewoon achter WMR zitten wanneer zij het ziet, dan gaat ze vanzelf (ging net zo met mijn broertje) |
|
nietmeer
|
@Zuwe: vindt je thee niet lekker?  dat is toch heerlijk! |
|
Usitarie Erelid
|
jah ik woon nog thuis ik kan het nog niet betalen en ik kan nog geen wasjes draaien  ik kan wel koken ^^ Ik zei tegen me zusje dat ik hier een blog had, ze heeft zelf een eigen weblog  ze komt vanzelf wel xD |
|
nietmeer
|
Quote Usitarie: jah ik woon nog thuis ik kan het nog niet betalen en ik kan nog geen wasjes draaien  precies hetzelfde als mij xD is je zusje wel aardig? of iemand die je wilt bannen?  |
|
nietmeer
|
Ben er vandoor  Tot strakjes allemaal  |
|
Zuwe
Oudgediende
|
Wil je me weg hebben, geef me dan thee als ik kom, bahbahbah |
|
Zuwe
Oudgediende
|
Dag Cootje, ik ben ook weg ff wat doen  |
|
nietmeer
|
weg hebben? jou? doei cootje  en ook doei tegen Usitarie, ik moet ook weer gaan... helaas  doei  |
|
Usitarie Erelid
|
@ Jersan sinds ik me eigen computer heb, 2/3 jaar geleden, maken we nooit ruzie, ze is wel aardig  edit: ltr iedereen die weg gaat, ik ga ff een beamer doen  |
|
nietmeer
|
dan mag ze komen ben hier nu ook maar ff hoor, moet er zo weer weg... maar hoop dat het nog een tijdje duurt  |
|
Usitarie Erelid
|
hmmm, kben aardig inspiratieloos vandaag. dat word geen nieuwe blogpost  |
|
nietmeer
|
3 blogs in 4 dagen tijd is al aardig veel hoor  is mij nooit gelukt, de laatste is van 16 juli  |
|
Usitarie Erelid
|
ik heb nog nooit iets van jou gelezen  om 1 of andere manier schiet me ineens iets te binnen waar ik wel iets over zou kunnen schrijven, maar ik weet niet of breezersl**jes een leuk onderwerp is xD |
|
nietmeer
|
jij kent mijn weblog ook niet  |
|
Usitarie Erelid
|
nope, heb je er erg in om die mij te mailen?  of hou je die liever voor jezelf  |
|
nietmeer
|
eh... als je het niet erg vindt hou ik die liever voor mezelf, Usi. dat is een beetje te persoonlijk  |
|