|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Ik heb de spullen in huis gehaald om de achtergrondfoto te maken, een kennis van mij schrijft een basis CSS, een basis-layout zit al in mijn hoofd voor beide site's Achtergrond van verschillende soorten paddestoelen die voor ongeveer 75% transparant is. Het logo vormt een onderdeel van de foto en staat op 100% zichtbaar. Aan beide kanten van de naam komen ronddraaiende gerechten te staan. *pak het kommetje koffie van Ron en gooit het over in een beker en doet er meer koffie bij.  * Alsjeblieft.  |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
klinkt goed  meld het maar op dit forum als de site er is  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Duurt nog wel een paar maanden, ik moet ook nog alles gaan vertalen naar goed engels.  |
|
Usitarie Erelid
|
alle producten naar het engels  veel succes iig  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Tjoe, dat scheelt echt wel. *pakt de beker, 1,5 liter op, en zijgt neer in een stil hoekje van deze ronde kamer om bij het licht van een gedoofde kaars de krant te lezen* Bedankt Peter! |
|
WMR-kok
Oudgediende
Dank je Usitarie.  Moet er vandoor, boodschappen doen op de markt!  tot laters   |
|
RonHee Oudgediende
|
@ PeterW: naar het engels? Mijn slechtste vak op school, maar ik gebruik het dagelijks en ben daar aardig in ingeburgerd. London Cokney, Irish, Scottish, High Standard, or American Slang, i use it all. Moet ook wel, eigen import bedrijfje. |
|
nietmeer
|
hoihoi ben ik weer even  EDIT; en ik moet weer gaan... k_twiskunde  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Haaaj  |
|
RonHee Oudgediende
|
@ Jersan: Twistkunde kun je beter gaan volgen bij een dansschool.  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
goeie middag  |
|
Usitarie Erelid
|
guten tag |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
was ik weer ik kan ineens weg zijn zonder dag te zeggen... komt de comp doet nie helemaal normaal |
|
RonHee Oudgediende
|
Welke comp doet wel normaal? |
|
Usitarie Erelid
|
okeej  |
|
RonHee Oudgediende
|
kga vanmiddag nog een leuke fotoshoot op de Veluwe maken, puur hobby. Mooie beelden (hopelijk) van herten in de bronsttijd, of anders pics van alles wat bloeit,groeit en boeit. (Het is hier nu enigzins mooi weer) |
|
nietmeer
|
goeiedag allemaal... ben ik weer even. wiskunde eindelijk af @Usitarie: nog wat wijzer geworden van het wikipediën?  |
|
Usitarie Erelid
|
hoi Jersan  yup  tis een soort autisme zag ik staan  iets met dat je moeilijker zou leren ofzo, kheb het niet allemaal onthouden, maar een erge handicap is het niet. maar wikipedia is ook geen betrouwbare bron  |
|
nietmeer
|
nee  maar hier merk je dat niet zo hoor. op school soms best wel  (maar niet mensen in mijn klas, dat dan weer niet  ) |
|
Usitarie Erelid
|
agh, jij kan er ook nix aan doen  en ik weet nu wel, dat jou IQ hoogstwaarschijnlijk tussen de 80 en 120 is xD |
|
nietmeer
|
hahaha 118 ja  op 8 december 2000 gemeten. da's ook ongeveer t enige wat ik nog van dat jaar weet  |
|
Usitarie Erelid
|
 je zit bijna 20 onder mij  maar die tests kloppen toch nooit  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Halloooww  |
|
nietmeer
|