Gezocht: Fans |
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Nee, de band is voor 3-.. |
|
dandy
winnaar PW 06
 WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
Quote Jannick: Quote reimer: Jaa Alweerdood dat is een top baan Als je het wil zeg het maar        Ben ik nog voor iets anders nuttiger dan Lollieverkoper? Me handen beginnen te plakken.. ja, poffertjes en popcorn!! Quote alweerdood: ok ik neem de baan ps: verkopen we ook sterke drank? natuurlijk, wel ff legigitmatie vragen he. iedereen onder de 12 mag alleen bier!  |
|
Jannick
Oudgediende
Ik pleit voor onder de 3!! |
|
Reimer
Erelid
 WMRindex: 33 OTindex: 2.118 S |
Mensen zie hier voor het stukje over alweerdood !!!! |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
oke komt goed;), hebben jullie niet ook een manager nodig? |
|
Reimer
Erelid
Quote alweerdood: oke komt goed;), hebben jullie niet ook een manager nodig?   Nee dat zijn DarkSide en Ik   (De oprichters/zangers) |
|
Jannick
Oudgediende
Ik ben degene die over het geld gaat, OK? =D |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
oke oke, drankverkoper is mij goed, hoef ik tenminste niet ver te lopen om wat te zuipen  |
|
Reimer
Erelid
Quote Jannick: Ik ben degene die over het geld gaat, OK? =D Jij   als lollieverkoper???? (DarkSide en ik gaan over het geld(als we dat uberhaupt zouden verdienen/hebben)) |
|
Reimer
Erelid
|
|
Jannick
Oudgediende
Ik reken maar een klein procent van de inkomsten.. En ik zorg voor sfeer, en ik kan goed met geld omgaan..  |
|
Reimer
Erelid
Quote Jannick: En ik zorg voor sfeer Dat zeker (je Spongebob lollie's zijn zeer geliefd   ) |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
Reimer
Erelid
Jaaa mesnsen er is een nieuwe vacature binnen onze band: Microfoon vasthouder (We hebben niet genoeg geld om een microfoon houder te kopen) Het is maar een tijdelijke baan tot we genoeg geld hebben voor een microfoon houder   Als iemand intresse heeft hoor ik het wel   |
|
Jannick
Oudgediende
Ikkeee..  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
das geen lollie, das mijn drankverkopersmascotte!  |
|
Reimer
Erelid
Quote Jannick: Ikkeee..   Je kan geen lollie's verkopen en microfoon vasthouden tegelijk, dat wordt een zooitje;);) |
|
Jannick
Oudgediende
Ik kan 3 dingen tegelijk doen.. In mijn mond een lollie, Broekzak een fles vodka, en in de rechterhand een microfoon..  |
|
Reimer
Erelid
|
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
moet er niet nog een vrouw bij? we hebben alleen DarkSideOfTheMoon. |
|
Jannick
Oudgediende
Quote reimer: Soory Jannick ik zoek een nieuw fris iemand     Ben net onder de douche vandaan..  Ben fris genoeg..  Quote alweerdood: moet er niet nog een vrouw bij? we hebben alleen DarkSideOfTheMoon. Achtergrondzangeres? LUNA! =D |
|
Reimer
Erelid
Jaaa Vrouwen gezocht voor de DarkReimerBand(zo goed;);)) |
|
Jannick
Oudgediende
Quote reimer: Jaaa Vrouwen gezocht voor de DarkReimerBand(zo goed;);)) Luna, Luna, Luna.. |
|
Reimer
Erelid
Quote Jannick: Ben net onder de douche vandaan..  Ben fris genoeg..   Quote Jannick: Achtergrondzangeres? LUNA! =D Jaaa das een goed idee   |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote reimer: Vrouwen gezocht voor de DarkReimerBand Quote Jannick: Luna, Luna, Luna.. Een beetje tegenstrijdig, want reimer heeft zojuist illegaal de kleur rood gebruikt en daar kan Luna mooi iets van zeggen  |
|