Gezocht: Fans |
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Quote reimer: Jaa   De beste lollieverkoper aller tijden     Komma komma kommaar..  |
|
Reimer
Erelid
 WMRindex: 33 OTindex: 2.118 S |
We hebben een: JWe hebben een: AWe hebben een: NWe hebben een: NWe hebben een: IWe hebben een: CWe hebben een: K    We hebben een: JANNICK |
|
Jannick
Oudgediende
Spreek uit als: Zsjanniek..  |
|
Reimer
Erelid
|
|
nietmeer
|
@Zsjanniek. Tsjechisch van origine? |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Kpuc: Zsjanniek. Tsjechisch van origine? Nope.. Misschien heel ver.. We komen oorspronkelijk uit Duitsland, maar we komen niet verder met onze stamboom, omdat er heel ver in de familie iemand stout is geweest.... Maar gelukkig hebben we wel onze "eigen" brouwerij.. Niet dat ik weet hoe het smaakt, want ik drink en rook niet, maar het is wel leuk dat je zo nog eens wat nageslacht heb..  En misschien zijn we inderdaad heel erg ver wel uit Tsechije.. Maar Jannick is oorspronkelijk een Franse naam.. Niet genoemd naar familieleden.. Jaaaa..  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
ziet er vrolijk uit hier |
|
Jannick
Oudgediende
Jep.. Ishet ook..  |
|
Reimer
Erelid
He Jannick, is de nieuwe voorraad spongebob lollies met cola smaak en knetterpoeder al binnen????   |
|
Jannick
Oudgediende
Ja, 6 pakjes.. |
|
Reimer
Erelid
Oke 4 voor mij en 2 voor DarkSide   |
|
Jannick
Oudgediende
Okee..  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote reimer: He Jannick, is de nieuwe voorraad spongebob lollies met cola smaak en knetterpoeder al binnen????   spongebob .... OMG! Hoe irritant kan 'n tekenfilm zijn |
|
Reimer
Erelid
|
|
Jannick
Oudgediende
Jazeker.. 23 bunkers vol..  |
|
Jannick
Oudgediende
Okee, aan DarkReimer 2 bunkers "verkocht".. Ik eindelijk 0,000000000000000001 euro verdient.. Nog intresse in de 21 andere bunkers? |
|
r03l Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
@ jannick moet je je naam niet gewoon uitspreken als jannick Quote Jannick: Spreek uit als: Zsjanniek..  |
|
dandy
winnaar PW 06
 WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
ik wil wel een bunker, als het met aarbeismaak is! btw. we hebben ook nog een drankverkoper nodig! |
|
Jannick
Oudgediende
Quote coelieroelie: @ jannick moet je je naam niet gewoon uitspreken als jannick Quote Jannick: Spreek uit als: Zsjanniek..  nee..  Quote dandy: ik wil wel een bunker, als het met aarbeismaak is! btw. we hebben ook nog een drankverkoper nodig! Jammer.. Wel banaan.. |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
ik ken wel een andere jannick, zijn naam spreek je wel uit als jannik, ik kots van dat ventje maarja..
ik wil wel een bunkertje met banaansmaak(al heb ik liever aardbei;)) |
|
dandy
winnaar PW 06
doe mij ook maar bannaan! 2 bunks graag!
alweerdood: wil jij geen drankverkoper ofzo worduh? |
|
Reimer
Erelid
|
|
dandy
winnaar PW 06
JAAAH, dan kom je op mijn blog! en ja!, dat wil je heel graag, ja   |
|
Jannick
Oudgediende
Quote reimer: Jaa Alweerdood dat is een top baan Als je het wil zeg het maar        Ben ik nog voor iets anders nuttiger dan Lollieverkoper? Me handen beginnen te plakken.. |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
ok ik neem de baan ps: verkopen we ook sterke drank? |
|