|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
Doeii Andreesie  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Ja hoor, twee dagen ff niet in het cafe, zijn ze gelijk tweehonderd pagina's verder...... |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
Volgens mij gaan we binnenkort naar voogelvlucht 20 heb ik zo'n idee. |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
 oja, vanmiddag zal ik effe wat fotos/filmpje neerzetten van mijn zelfgemaakte kerstverlichting op de fiets, en je kan hem ook in de computer steken waardoor je het ook ziet. het zijn 5 rgb autofade ledjes (automatisch kleur veranderen) op een railtje  |
|
Redrook Senior lid
 WMRindex: 136 OTindex: 1.341 S |
@Arjan Dan moet je wat minder drinken en het is moeilijk hoor  Maar heb jij dat ook dat als je 1x na de wc bent geweest dat je de hele avond kan gaan ? |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Ik kan mijn choco niet vinden hoor Arjan  |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
als het met email te maken heeft ben ik het zowiezo, kheb stuk of 30x heen en weer gemaild  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
ik een stuk of 500 ofzo  |
|
Redrook Senior lid
hmm.. ik zou het ook niet weten  Ik ga eens op onderzoek uit  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Je hebt momenteel 549 berichtje(s) in je inbox. Je hebt in totaal 642 berichtjes in je outbox staan.  |
|
Usitarie Erelid
|
whaha  kheb al wat berichten verwijderd xD |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
ik ook  |
|
Usitarie Erelid
|
Je hebt momenteel 32 berichtje(s) in je inbox. Je hebt in totaal 50 berichtjes in je outbox staan. |
|
Redrook Senior lid
Woooooooww... Wat is de datum van je 1e berichtje ?? |
|
Redduggy
Erelid
|
Quote KairA: Je hebt momenteel 549 berichtje(s) in je inbox. Je hebt in totaal 642 berichtjes in je outbox staan.  Van en naar wie waren die bijna allemaal???   |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
eerste datum 27-2-2007 En de meeste berichtjes waren/zijn naar Jou    logisch  |
|
nietmeer
|
Ook zo vaak gezeur met het ov? |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
@ Kpuc  Ja alleen maar  nooit rijden die ***treienen normaal |
|
Redduggy
Erelid
|
ov is gewoon vervelend, maar zonder ov zou ik niet in Utrecht kunnen komen vrijdag;) En dat zou ik heel erg vinden  Gelukkig is er ov dus komt het wel goed.   |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
er wa=s 3 en 4 november geen treionverkeer tussen leiden en Utrecht en met die moet ik  gelukkig nu niet meer  |
|
nietmeer
|
Mjah, hier in t Westen is het allemaal niet zo een ramp als je eens een trein of bus mist, meestal kan je een half uur of uurtje later alweer verder. |
|
Redrook Senior lid
Je hebt momenteel 96 berichtje(s) in je inbox.
1e berichtej is van 29-10 bij mij |
|
Redduggy
Erelid
|
Als ik een trein mis kan ik gelijk een half uur wachten en dan mis ik mijn aansluiting en moet ik met de bus. Behoorlijk vervelend want die doet er 15min langer over en moet ik verder lopen dan als ik met de trein ga. |
|
ArjanDo Erelid
 WMRindex: 221 OTindex: 3.307
|
@KairA ik heb het voor je heen gezet  het zal nu wel koud wezen! |
|
Jasmina Erelid
 WMRindex: 155 OTindex: 3.188
|
Quote Kpuc: Mjah, hier in t Westen is het allemaal niet zo een ramp als je eens een trein of bus mist, meestal kan je een half uur of uurtje later alweer verder. Precies! Bij ons gaat er als we geluk hebben 5x per dag een trein naar de stad. |
|