|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
@ Arjan; hij staat er niet meer  mag ik een nieuwe?? |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
5x per dag maar? Dan heb ik het beter alhoewel de syntus laat meer dan de helft van zijn treinen uitvallen. |
|
nietmeer
|
Jasmina  Hoe is t halverwege hemel en aarde meid?  |
|
Redrook Senior lid
 WMRindex: 136 OTindex: 1.341 S |
bij mij gaat die om het uur.. |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
ligt eraan waar ik moet overstappen, als ik in Utrecht de trein van Rotterdam mis, is het een kwartier, zelfde geld voor Rotterdam naar maassluis en Rotterdam naar Utrecht, maar Utrecht naar Veenendaal is het gelijk een half uur  |
|
ArjanDo Erelid
 WMRindex: 221 OTindex: 3.307
|
Tuurlijk! *klock klock klock klock* zo een goed beker vol  ik zet hem voor je neer! veel drink plezier toegewenst  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
@ Arjan; dankje  |
|
Jasmina Erelid
 WMRindex: 155 OTindex: 3.188
|
Goed. Het wordt wat fris hier maar er ligt nog geen sneeuw op onze hoogte. Als het zonnetje schijnt is het trouwens wel heerlijk warm. In de schaduw wordt je wel weer heel koud dus je moet goed uitkijken om niet verkouden te worden.
Hoe gaat het in de Lage Landen? |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
koud  |
|
nietmeer
|
Wat je zegt, verkouden  Maar verder is het wel oktjes hier, op een mauwerd na, ik heb m gister verwend met kipfilet en nu weigert Joep om brokjes te eten  |
|
Redduggy
Erelid
|
KairA kom maar hier*knuffelt KairA warm*Check je wmrmail voor meer;)  |
|
Jasmina Erelid
|
 Ojee, ik ken dat. Die beestjes zijn snel verwend! |
|
Redrook Senior lid
@ Kpuc
Gewoon de brokjes laten staan. Als hij honger krijgt eet hij het wel. |
|
nietmeer
|
Aww, nu gaat ie heel zielig zitten mauwen, van die korte mauwtjes en blijven draaien en staren  Maar ik geef niet toe, denk ik  |
|
Redduggy
Erelid
|
Ja met huisdieren is het zo maakt niet uit of het een hond of een kat is. Eten laten staan en dan niks anders geven net zolang tot ze weer normaal hun eten opeten. Werkt ook goed bij kinderen al beginnen die meestal eerder met eten. Na ongeveer 5 a 10 minuten soms een half uur. |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
ik moest altijd in de gang eten als ik niet wilde eten... en toen ik klein was deed ik brood in mn sokken omdat ik geen honger had, dan liep ik naar boven en dan kwam mijn hondje altijd achter me aan, tot mn ouders t doorhadden dat ik wel erg goeie vrienden was met mn hondje  |
|
Jasmina Erelid
|
Gelukkig eet mijn meiske nu nog alles wat ze voorgeschotelt krijgt. Ze is trouwens dol op groene olijven! |
|
ArjanDo Erelid
 WMRindex: 221 OTindex: 3.307
|
dan vond je het ook niet echt lekker of wel  |
|
Redduggy
Erelid
|
Quote KairA: ik moest altijd in de gang eten als ik niet wilde eten... en toen ik klein was deed ik brood in mn sokken omdat ik geen honger had, dan liep ik naar boven en dan kwam mijn hondje altijd achter me aan, tot mn ouders t doorhadden dat ik wel erg goeie vrienden was met mn hondje  Dat is echt slim. Onze hond mocht nooit naar boven dus dat lukte mij nooit en mijn moeder zat er echt altijd bovenop dat we alles op moesten eten. |
|
Redrook Senior lid
@ KairA hahahahahahahahahaha Super kiks  @ Jasmina Typisch italiaans ?  |
|
nietmeer
|
jasmina, tipje, maak een foto van wat ze nu eet, krijg je later zoiets van ja maar dahlusiknieh dan kun je haar laten zien dat ze t altijd al at  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
@ Redrook; toen was ik dus al zo slim  |
|
Redrook Senior lid
@ KairA hahaha  .. Maar dat van die sokken is nu echt het sjiekste wat ik tot nu toe OOIT gehoort hebt  |
|
Redduggy
Erelid
|
Quote KairA: @ Redrook; toen was ik dus al zo slim  Jij bent heel slim en heel erg knuffelig. *houd zich in in het café sorry geeft KairA een hele dikke knuffel* |
|
Jasmina Erelid
|
Ik weet het niet. Aan de ene kant een goede tip maar aan de andere kant veranderen smaken en meningen natuurlijk, ook die van mij en dat ziet zij ook straks. Misschien als redding als ze evt. bijna niks meer lust opeens. Maar ik zie het hoopvol in hoor, ze heeft nooit problemen met eten en ze is al gewend aan erg veel verschillende smaken. |
|