|
nietmeer
|
Haha, ik ga je gek maken ToM  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Kan niet, is hij al.   |
|
yakkiba Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
 hoi redduggy... ik was wat aan het goedmaken... |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote Giovanni: Kan niet, is hij al.   als een deur  |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
Ja ToM is al gek dat kan niet gekker worden.  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
Whaaah ik word vanaf alle kanten geknuffeld... Help!!!  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
@ToM-Waarom is een deur gek?  |
|
nietmeer
|
Quote Redduggy: Ja ToM is al gek dat kan niet gekker worden.  Ik hoor het wel... jullie kennen me nog niet  |
|
Redduggy
Erelid
|
Quote yakkiba:  hoi redduggy... ik was wat aan het goedmaken... Ga gewoon door met goedmaken hoor ze wilt altijd choco en knuffels heeft ze nooit genoeg van vind ze best lekker, maar mag ik ook een klein knuffeltje van jou dan?   |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Giovanni: ToM-Waarom is een deur gek?  omdat hij de hele tijd van links naar rechts gaat  |
|
yakkiba Erelid
|
Quote Redduggy: Quote yakkiba:  hoi redduggy... ik was wat aan het goedmaken... Ga gewoon door met goedmaken hoor ze wilt altijd choco en knuffels heeft ze nooit genoeg van vind ze best lekker, maar mag ik ook een klein knuffeltje van jou dan?   erm... moet ik even in min integratiehandboek kijken...  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Maar dat is toch niet gek?  |
|
nietmeer
|
Gewoon ik, Chris says: Ik ga toch eens kijken voor een mooi roodgouden ringetje Gewoon ik, Chris says: Gatjes zat [c=47]Cootje[/c] says: is ook mooi, ligt eraan welk gaatje je gaat gebruiken Gewoon ik, Chris says: Links of rechts, keuze uit 3 of 4 Gewoon ik, Chris says: [c=47]Cootje[/c] says: onder of boven Gewoon ik, Chris says: brr Gewoon ik, Chris says: geen piercing hier [c=47]Cootje[/c] says: Een prinselijk geval [c=47]Cootje[/c] says: Gewoon ik, Chris says: brr Gewoon ik, Chris says: Doe mij maar een tepelklem [c=47]Cootje[/c] says: Gewoon ik, Chris says: Om los te maken he [c=47]Cootje[/c] says: accu ertussen |
|
Redduggy
Erelid
|
 krijg ik nou geen knuffels?  |
|
nietmeer
|
|
|
yakkiba Erelid
|
Van KairA wel  pwn erm en van Cootje  ... nu ben ik dus wel knuffelloss  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
@ Redduggy; Tuuuurlijk!!!! *knuffelt Redduggy helemaal plat* (nu de rest nog  ) |
|
Redrook Senior lid
 WMRindex: 136 OTindex: 1.341 S |
@ yakkiba ik zie dat je weer terug bent nou laat maar horen wat je over limburg te vertellen heb  nog een x @ yakki ik heb er ook geentje  |
|
nietmeer
|
Tom, dit is maar een klein voorproefje wat je te wachten staat  |
|
nietmeer
|
*laat Red weer los nu KairA erbij komt en gaat weer bij Yakkiba zitten* Heb jij ook een piercing?  |
|
Redduggy
Erelid
|
*knuffelt Cootje terug en ziet KairA aan komen rennen en voelt dat ie op de grond valt en helemaal gek geknuffelt word* Dank jullie wel Cootje en KairA  |
|
yakkiba Erelid
|
Quote Redrook: @ yakkiba ik zie dat je weer terug bent nou laat maar horen wat je over limburg te vertellen heb   crap.... erm,.. nouja ik vind de mentaliteit dus niet zo super. Maar dat kan liggen aan die paar mensen uit Roermond, Swalmen etc... Er was maar eentje lief en die kwam uit een gat St-Odiliensberg... of hoe je dat ook schrijft |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
je vroeg er zelf om  |
|
yakkiba Erelid
|
Zucht... het knuffeltje maakt een engelse toets nu... maar dat is snel over  en dan heb ik weer knuffels  |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ Kpuc  meesterlijk  gelukkig kan ik wel ergens tegen.. bij de weg Cootje, ga jij nog je piercing plan doen, dat je in de trein opperde?  |
|