|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Kpuc waarom is een deur gek?  |
|
nietmeer
|
@tom: welke bedoel je? Ik heb zoveel gezegd die dag  |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
Quote KairA: je vroeg er zelf om  Ja, maar met jou knuffellen is altijd geweldig en daar wil ik best wel voor op de grond vallen hoor. Cootje jou knuffels zijn ook heel erg lekker hoor |
|
nietmeer
|
Een gekke deur is in aanraking geweest met Ger  |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
het knuffelcafé  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
wie is er gek  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
en daarom is Ger gek?  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
@ Cootje die van het korcet onder de gordel  |
|
Redrook Senior lid
 WMRindex: 136 OTindex: 1.341 S |
@ yakki roermond daar wonen allemaal arroganten mensen netzoals sittard.. Swalmen kan ik enigsinds nog begrijpen en St odiliensberg weet niet eens waar t ligt maar heb r wel eens van gehoort  .. MAar je zult alleen met de verkeerde mensen contact hebben gezocht.. maar wat vind jij dan aan de mentaliteit aan limburgers?? Schaam je niet ik kan tegen kritiek  |
|
yakkiba Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
 ik ben de draad HEEELEMAAL kwijt. |
|
nietmeer
|
Neujj, Ger was al gek, nu die deur nog zover uit het lood zien te krijgen  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
ik heb de draad nog nooit gevonden *kijkt naar de grond* Nee hier issie ook niet  |
|
Redduggy
Erelid
|
Quote yakkiba:  ik ben de draad HEEELEMAAL kwijt. Alsjeblieft hier is je draad  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote KairA: wie is er gek  Ik  |
|
Redrook Senior lid
 WMRindex: 136 OTindex: 1.341 S |
Lol @ kaira  |
|
nietmeer
|
@tom: ohja die!  Najah, ik wil wel... maar eerst kijken of ik nog een tweede kindje eruit moet gaan persen, anders kijken de doktoren me waarschijnlijk heel raar aan  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
@ ToM; aangenaam ik ben KairA |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote yakkiba:  ik ben de draad HEEELEMAAL kwijt. Zoek en je zult vinden.  ToM omdat de deur heen en weer gaat is hij gek?  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote KairA: @ ToM; aangenaam ik ben KairA KairA he, hmm, die ken ik nog niet, wat zijn de symptonen?  |
|
yakkiba Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
Quote Cootje68: @tom: ohja die!  Najah, ik wil wel... maar eerst kijken of ik nog een tweede kindje eruit moet gaan persen, anders kijken de doktoren me waarschijnlijk heel raar aan   ... dus... lekker zo een piercing. @redrook De limburgers die ik heb getroffen waren echterbaks, oneerlijk en racistisch... |
|
Redduggy
Erelid
|
De deur doet flap flap flap en daarom is de deur gek. Ach joh krijg toch de bewegingen van de deur. (vertaling krijg toch het heen en weer) |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Giovanni: ToM omdat de deur heen en weer gaat is hij gek?  hoe moet ik dat weten? ik ben gek  @ Redduggy bij dat geluid heb ik geen associatie met een deur  |
|
Redduggy
Erelid
|
Quote ToM_xlr: Quote KairA: @ ToM; aangenaam ik ben KairA KairA he, hmm, die ken ik nog niet, wat zijn de symptonen?  Knuffellen, choco en je word heel lief  |
|
nietmeer
|
Zo gek als een looien deur |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Ben je soms familie van GekkeGer?  |
|