|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Jooowh Thee, ben jij goed in dingen slopen ofzo. Cool  Jammer van de garantie, maar je kunt het proberen en wie niet waagt wie niet wint he   |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Nu ben ik echt weg  Doei!  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Theemonster: acer  Dat verklaart alles  Gecondoleerd  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik vind Acer wel goed merk anders  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Tijd voor een nieuwe dus ben ik bang.. en ik heb er geen geld voor  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik probeer ook te sparen voor 'n laptop maar die week engeland Damn.. zo schiet het natuurlijk niet op  |
|
Luna
Moderator
Ik heb voorkeur aan gewone pc  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Theemonster: Tijd voor een nieuwe dus ben ik bang.. en ik heb er geen geld voor  het is toch alleen de adapter, of wat?  Probeer 'm anders open te maken in het desbetreffende gedeelte.. |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Jannick: Quote Theemonster: Tijd voor een nieuwe dus ben ik bang.. en ik heb er geen geld voor  het is toch alleen de adapter, of wat?  Probeer 'm anders open te maken in het desbetreffende gedeelte.. ik ga hem sowieso niet openmaken, dan heb ik helemaal geen kans op garantie.. En nee, het is niet alleen de adapter, het connectortje in mijn laptop waar de adapter zit is kapot.. @Luna; kan niet bij mij, ik neem mijn laptop dagelijks mee naar school.. |
|
Luna
Moderator
Ja, jij hebt hem natuurlijk ook voor school nodig.
|
|
Theetje
Oudgediende
jep, dus dat is het vervelende nu hij stuk is, kan hij niet meer mee naar school.. |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Ik ga rustig aan sparen voor een laptop, heb er 1 nodig volgend jaar, dat betekent sparen voor mij  |
|
Luna
Moderator
Eigenlijk zou de school voor goedkope laptops ofzoiets moeten zorgen, je hebt het toch nodig voor school. |
|
Little Queen
Oudgediende
|
MA, ojaah jou rekening is ook al zo lekker leeggelopen door engeland he  |
|
pfft Erelid
|
Quote my-angel: Ik ga rustig aan sparen voor een laptop, heb er 1 nodig volgend jaar, dat betekent sparen voor mij  Ik krijg er een van mijn ouders  En mijn toetsenbord is vervelend  Als je mij je bankpasjes geeft zorg ik ervoor dat er niks vanaf wordt gehaald  Ben supergoed in sparen |
|
Jannick
Oudgediende
Ik ben aan het sparen voor zoveel dingen  CD's van de Pixies, HTC Touch, Tvkaart voor mijn pc, DVD's, Een lekker bed, Een jaartrajectkaart Ruurlo - Zwijndrecht (dan kan ik naar Ruurlo graties, en naar Zwijndrecht gratis (of nou ja, niet graties  ) |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Ik ga geen moeite doen om jullie gebabbel allemaal te lezen  Wat gaat het ineens snel  |
|
pfft Erelid
|
Ik ga misschien een xbox 360 kopen of misschien een ipod classic, maar ik weet nog steeds niet wat ik ga doen. Beide vind ik niet echt een optie |
|
my-angel
Oudgediende
@pfft, denk dat mama wel meebetaald, ik krijg denk ik vanuit school ook wel wat aanbiedingen  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ik spaar voor 'n eigen laptop euhm njaa nieuwe fiets heeft geen zin.. moet toch met de trein naar school straks dus  eeuh uitzet ook nog niet echt ben van plan zowiezo het eerste jaar thuis te blijven wonen.. dus ojah ik wil nog 'n digitale camera  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Ben ik weer  |
|
pfft Erelid
|
MA idd genoeg aanbiedingen via school.
LQ Naar welke school ga je volgend jaar dan? |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Pfft waarschijnlijk naar Saxion in Enschede.. maar ga ook nog kijken in Nijmegen |
|
pfft Erelid
|
Quote Little Queen: Pfft waarschijnlijk naar Saxion in Enschede.. maar ga ook nog kijken in Nijmegen Enschede? Is dat niet heel erg saai daar of denk ik dat verkeerd? |
|
my-angel
Oudgediende
Ik weet al waar ik heen ga  |
|