|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Oh fijn mijn pc is 'n beeeetje traag geworden  Ik deed niks hoor  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Ik ben vandaag in Eindhoven geweest  Leuke nieuwe Bloes en een trui erbij  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Ik ben vandaag ook in Eindhoven geweest  Parfum, maskertje, lipglos, ondergoed en zo erbij  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
Eindhoven de Gekste  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ik ga vrijdag ''shoppen'' in Groningen maar eigelijk heb ik geen geld daarvoor  ik moet SPAREN ojaah ik bespaar wel 15 euries ofzo op de reiskosten  |
|
Naaoomii
Oudgediende
|
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
|
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Ik ga naar beneden, mijn haren gaan eraf. Indien je dit niet wilt, schrijf een emailbericht naar het lid Zuwe om te protesteren!  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Naaoomii: Ik ben vandaag ook in Eindhoven geweest  Parfum, maskertje, lipglos, ondergoed en zo erbij  Dadelijk ben ik je voorbijgelopen zonder dat ik het wist  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Angel, kom naar veldhoven  @ Jannick, oke  @ AD, ja  Was jij ook rond een uur of half drie tot een uur of half zes in Eindhoven  |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Quote my-angel: Ik wil n aar Veldhoven  Ga dan... |
|
my-angel
Oudgediende
@pfft, moet morgen werken, overmorgen, zaterdag.. schiet niet op  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Jannick: *Kijkt naar de naam boven haar avatar* *Proest* Zal ik een keer wanneer ik geld heb een treinkaartje gaan kopen naar Alkmaar?  Nou zeg, ze wou gewoon niet van de kast af hoor  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Ja, en ik moet morgen school doen, overmorgen komt een vriendin, tot zaterdag, en zaterdag tot zondag ook, en zondag ga ik zwemmen  Dus als hij al kon kon ik niet  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
@ naoom heb je niet eens een gaatje voor hem vrij.. |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Naaoom weetje  na de toetsweek wil ik naar Helmond gaan  en dan wil ik ook even bij jou langs komen (als je dat uiteraard goed vind  sleep nog 'n ander persoontje mee  )  |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Quote my-angel: @pfft, moet morgen werken, overmorgen, zaterdag.. schiet niet op  Dan werk je niet, net zoals ik. Moet een keertje flyers rondbrengen. Kom ik ook niet aan toe.. |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@Naomi Hmm, om 3 uur ben ik volgens mij vertrokken.. Daarvoor waren we in dat heuvelland overdekt winkelcentrum en de mediamarkt.. |
|
my-angel
Oudgediende
LQ, Hmm wil je dat wel  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Loek, vanaf donderdag..   |
|
my-angel
Oudgediende
Quote pfft: Quote my-angel: @pfft, moet morgen werken, overmorgen, zaterdag.. schiet niet op  Dan werk je niet, net zoals ik. Moet een keertje flyers rondbrengen. Kom ik ook niet aan toe.. Vind me baas niet zo leuk denk ik  is wat laat om nu nog af te bellen  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
MA, ja even dan laat ik jullie wel alleen ^^ ga ik wel shoppen met die andere personen  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Hoi  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Little Queen: Naaoom weetje  na de toetsweek wil ik naar Helmond gaan  en dan wil ik ook even bij jou langs komen (als je dat uiteraard goed vind  sleep nog 'n ander persoontje mee  )  Ja neem me mee naar Helmond, naa Corine  @ AD, oh ik ben ook nog in de Heuvelgallerie geweest  De mediamarkt niet, maar wel vlakbij  @ Angel, ja dat wil ze  |
|
my-angel
Oudgediende
LQ, whaha  |
|