|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Hee Misha, pestkopje van me  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Dag Bert  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
ik lees dat naoom gepest wordt dus ik kom even mee doen  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Weathernews.nl is gehackt.   |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Doei!!  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
 gio |
|
nietmeer
|
Ships, ikmaak vrienden op hyves  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ misha niet doen   |
|
nietmeer
|
ik ontdek dat ik de laatste van me klas was zonder hyves  |
|
Loek
Oudgediende
|
haha, prachtig toch  |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Quote Giovanni: Doei!!  Hallo.. |
|
nietmeer
|
nee, ik heb alweer 500 verzoeken ofso, er zijnmensen uit me klas (meisjes natuurlijk) die hebben al 800 vrienden ofso  |
|
Loek
Oudgediende
|
800.. echte vrienden.. ik heb nog geen 100 op hyves, vind het redelijk kansloos om er allemaal mensen in te zetten die je toch niet kent.. |
|
nietmeer
|
ze kennen ze alleen verder niks, alleen kennen maar 1 x per jaar zien ofso en bijna nooit hallo zeggen  ook op msn er zijn van die mensen die hebben snachts om 3 uur gewoon 15 mensen online en overdag gemiddeld 50 en dat vinden ze normaal, ik ben blij als er rond half 1 iemand online komt  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ misha, haha, bij mij zijn er nu 17 mensen online, beetje aan de lage kant normaal zit ik in de 20, maar nooit meer dan 40 ofzo.. had laatst al m'n adressenlijst opgeschoond, maar er komt zo veel onzit tussen.. mar heb er nu ook best wel wat van WMR en daar zijn er een aantal echt altijd van online  wel leuk |
|
nietmeer
|
ik had ook mijn lijst laatst opgeschoond bleek er van die mensen tussen te zitten van de Basisschool die nu aan de andere kant van nederland wonen  |
|
Loek
Oudgediende
|
toen ik op de basisschool zat had nog niemand internet, dus ook niet echt msn  sterker nog weet niet eens of we wel een pentium processor hadden laat staan op windows draaien, nog DOS volgens mij |
|
nietmeer
|
loek lang geleden dus?  Ik heb net even 35 mensen verwijderd  heb er nu 64 over. waarvan 12 online nu  |
|
Loek
Oudgediende
|
ghehe heb er 111 ofzo in m'n lijst staan. weet niet echt. geen zin om te kijken  |
|
nietmeer
|
Ik vind chocomel uit de Senseo vies  Loek wat is je hyves trouwens dan voeg k je wel toe  (shit ben verslaafd denk ik  ) |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Loek: toen ik op de basisschool zat had nog niemand internet, dus ook niet echt msn  sterker nog weet niet eens of we wel een pentium processor hadden laat staan op windows draaien, nog DOS volgens mij Maar dat is natuurlijk ook al zo lang terug  Ik heb met mezelf afgesproken dat ik het niet meer mag zeggen  Hoi  |
|
Loek
Oudgediende
|
hoi schat (puck dus)
@ misha, staat op me pp |
|
nietmeer
|
|
|