|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
ik ook niet  mja zal wel aan mij liggen  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Heb eigelijk geen idee hoe ik vista eraf gooi maargoed  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote pietjevlip: illegaal is nooit beter Ikke  ik vind windows zowiezo illegaal, omdat je al die k*t licenties moet kopen. heb je een nieuwe harde schijf? hoppa, extra 100 euro kwijt aan licentie  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
|
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Lang leve de illigale software  , anders draaide bijna idereen linux  |
|
Renato Senior lid WMRindex: 28 OTindex: 231 Wnplts: Apeldoorn
|
Hallo allemaal.
ik werk al een paar maanden met vista en bij mij werkt het prima. alleen het belangrijkste ontbreekt; EXCEL |
|
Loek
Oudgediende
|
niet alles wat correct is is beter,, en trouwens de manier waarop windows z'n spullen aanbied (opdringt) is ook niet correct |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
En vergeet windows genuine disadvantage en DRM niet.. |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Er zitten in Vista twee grote fouten:
1. De systeemeisen zijn veel te laag ingeschaald
2. Het is "backwards compatible"...
Meer dan 80% van de PC's draait onder Windows... je kunt dus zeggen wat je wilt, maar ergens hebben ze iets goed gedaan... |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Quote pfft: Lang leve de illigale software  , anders draaide bijna idereen linux  Zou dat een ramp zijn dan ?  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
Hoi iedereen |
|
Loek
Oudgediende
|
@ pv, waarom ik Backwards compatible een fout? en wat houd het precies in  |
|
pietjevlip Oudgediende
|