|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
ik ook niet  mja zal wel aan mij liggen  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Heb eigelijk geen idee hoe ik vista eraf gooi maargoed  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote pietjevlip: illegaal is nooit beter Ikke  ik vind windows zowiezo illegaal, omdat je al die k*t licenties moet kopen. heb je een nieuwe harde schijf? hoppa, extra 100 euro kwijt aan licentie  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
|
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Lang leve de illigale software  , anders draaide bijna idereen linux  |
|
Renato Senior lid WMRindex: 28 OTindex: 231 Wnplts: Apeldoorn
|
Hallo allemaal.
ik werk al een paar maanden met vista en bij mij werkt het prima. alleen het belangrijkste ontbreekt; EXCEL |
|
Loek
Oudgediende
|
niet alles wat correct is is beter,, en trouwens de manier waarop windows z'n spullen aanbied (opdringt) is ook niet correct |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
En vergeet windows genuine disadvantage en DRM niet.. |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Er zitten in Vista twee grote fouten:
1. De systeemeisen zijn veel te laag ingeschaald
2. Het is "backwards compatible"...
Meer dan 80% van de PC's draait onder Windows... je kunt dus zeggen wat je wilt, maar ergens hebben ze iets goed gedaan... |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Quote pfft: Lang leve de illigale software  , anders draaide bijna idereen linux  Zou dat een ramp zijn dan ?  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
Hoi iedereen |
|
Loek
Oudgediende
|
@ pv, waarom ik Backwards compatible een fout? en wat houd het precies in  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
@pfft: hoezo bijna iedereen? alsof bijna iedereen Windows illegaal heeft... niet dus... @Loek: het is te gebruiken (vraag niet hoe  )op oudere systemen... waardoor het aanvoelt als een upgrade... verder lijkt het ook alsof oudere software erop moet kunnen draaien... het klinkt leuk, maar het gaat ten koste van de ontwikkeling... hopelijk zetten ze bij de volgende Windows gewoon een mooie streep eronder... |
|
Ikke
Oudgediende
Quote pietjevlip: Meer dan 80% van de PC's draait onder Windows... je kunt dus zeggen wat je wilt, maar ergens hebben ze iets goed gedaan... Marketingtechnisch is er niks beters dan Microsofts pr-team, ze moeten het echt hebben van 't feit dat 't voorgeinstalleerd wordt op bijna elke pc in de wereld... |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Hmmm, hoe zou je feeds kunnen toevoegen aan je sidebar?  |
|
Ikke
Oudgediende
Hee Mier   |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ik ben het beu.. ik ga terug naar DOS toen was allez noch gut.. snif snif  |
|
Renato Senior lid WMRindex: 28 OTindex: 231 Wnplts: Apeldoorn
|
Veel heb ik niet aan vista maarja het zat bij me pc en ik moest het halen op afbetaling en ze hadden geen XP op afbetaling  |
|
Loek
Oudgediende
|
heey mier lang niet gezien!
50% van de computers hier werken onder illegale winhoos, omdat de legale gecrashed was, kon het niet meer van de CD-Rom installeren, bedankt windhoos, dus maar illegaal erop gezet
@ ikke, idd, ik vind het knap als je een computer kan vinden met vooraf Linux geïnstalleerd.. |
|
heraux Oudgediende
Quote Loek: @ pv, waarom ik Backwards compatible een fout? en wat houd het precies in  De intel serie is backward compatible.. Dat betekend dat code geschreven voor een 386 ook werkt op een 486 en hoger.. In de processorcode zit altijd nog de ondersteuning van de i386 en de codes zijn aangevuld.. 486.. nog meer aangevuld.. 586/pentium.. extended.. MMX, SSI SSSI, 3Dnow etc.. Maar oudere software zou nog moeten kunnen werken.. alleen de kloksnelheid gooit wat roet in het eten.. |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Pietjevlip, er zijn zeker wel mensen die dat hebben, zeker zegmaar omdat je vista maar een bepaald aantal keren opnieuw mag installeren |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ Loek nee klopt heb het ook heel erg druk met prive dingen en met school en stage |
|
heraux Oudgediende
Quote pietjevlip: @pfft: hoezo bijna iedereen? alsof bijna iedereen Windows illegaal heeft... niet dus... @Loek: het is te gebruiken (vraag niet hoe  )op oudere systemen... waardoor het aanvoelt als een upgrade... verder lijkt het ook alsof oudere software erop moet kunnen draaien... het klinkt leuk, maar het gaat ten koste van de ontwikkeling... hopelijk zetten ze bij de volgende Windows gewoon een mooie streep eronder... ja / nee eerst een paar vragen: Vanaf welk systeem draaid Windows XP ? |
|
pietjevlip Oudgediende
|
@TheE: in NL-versie: rechts klikken op sidebar, dan gadgets toevoegen, in het venster dubbelklikken op het gadget "Hoofdpunten van Feeds" Het pakt dan dus alle Feeds uit IE automatisch over ofzo(gebruik het zelf niet, dus verder geen idee), ik weet niet of het ook met FF werkt... |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Loek: @ ikke, idd, ik vind het knap als je een computer kan vinden met vooraf Linux geinstalleerd.. Dell -> Ubuntu voor bepaalde desktops en laptops, Suse Enterprise voor servers Lenovo -> OpenSuse HP volgens mij ook en nog een paar kleinere verkopers... Er komen er nu steeds meer en de EU wil de koppelverkoop OS/computer gaan verbieden |
|