|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote pietjevlip: Er zitten in Vista twee grote fouten:
1. De systeemeisen zijn veel te laag ingeschaald
2. Het is "backwards compatible"...
Meer dan 80% van de PC's draait onder Windows... je kunt dus zeggen wat je wilt, maar ergens hebben ze iets goed gedaan... dit is een marketing strategie die ik ZOOO ontzettend goedkoop vind.. nog goedkoper dan Microsoft.. sorry microsoft voor de onbedoelde reclame.. |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Echt niets van te snappen hier  Nou, wat ik er van vind, is dat Vista goed werkt  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@pietje; ok, ik werk met FF, even kijken of hij daarop regeerd dan..
|
|
Renato Senior lid WMRindex: 28 OTindex: 231 Wnplts: Apeldoorn
|
kan je windows excel downloaden  |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
XP  Haha Renato, grapjas. Ik heb een keertjje op mijn pc office 007 geinstallereerd en crashen dat ding, waardeloos |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
backwards compatible heeft wel voordelen, ik werk veel met AutoCAD en die heeft veel compibiliteits problemen, een nieuwe tekening kan je nooit in een ouder systeem openen... of je moet het als ouder opslaan
de nieuwe Office, heeft wel weer een nieuwe indeling, maar zolang nog niet iedereen die heeft, moet je nog met de oude indeling blijven werken... |
|
Puck Oudgediende
|
Blaaaaablabla  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Puck: Echt niets van te snappen hier  Nou, wat ik ver van vind, is dat Vista goed werkt  Ook goed nieuws.. Quote Puck: Blaaaaablabla  Dat lucht op.. een enorm ventilatie gat met "blaaa"  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Het ergste van Windows vind ik nog wel dat je niet echt de controle over je eigen pc hebt... Microsoft kan in principe doen wat ze willen, zoals laatst die stealth update van Windows Update, vandaag het bericht van Live Desktop Search (maar daar komen nogal tegenstrijdige reacties op binnen, weet niet of 't helemaal klopt). Verder is WGA een werkelijk gedrocht. Een fout van microsoft en je computer doet niks meer. Stel je dat eens voor in mission-critical situaties, ziekenhuizen, beurzen, banken... Een crash van 'n WGA-server en duizenden Windows-installaties veranderen in een oogwenk in stoeptegels. Of gisteren het bericht dat een simpele driverupdate WGA al laat flippen... Geen prettig idee. |
|
Puck Oudgediende
|
Ikkeeee! Dat jij nou zo anti-windows bent, hoef je nog neit aan iedereen te gaan vertellen ofzo  Nouja, vertellen is oke, maar je zegt het iedere keer! |
|
|
mijn windows updates werken prima het systeem word er beter van bij mij |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
ik vind het wel interessant hoor puck  maar ik be ff wat drinken  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Renato: mijn windows updates werken prima het systeem word er beter van bij mij Maar niet bij iedereen.. Er zijn genoeg updates die programma's breken. Daarom hebben bedrijven altijd een aparte server om updates op uit te proberen, voordat ze uitgerold worden over het netwerk. Maar als die updates je door de strot worden geduwd... Het werkt meestal wel goed... Maar stel dat 't 'n keer mis gaat en je computer onbruikbaar wordt? Dan heb je geen controle meer. Vertrouw *nooit* een computer om configuraties, updates en zo voor je uit te voeren. Het gaat meestal lang goed, totdat 't 'n keer echt goed mis gaat. |
|
|
dan haal ik een nieuwe op daar heb ik voor getekend  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Bij de xp pc is al heel lang niet meer geupdate  je zou toch bijna denken dat isniegoe  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
ik ga tv kijken tot ooit  of nooit |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Renato: dan haal ik een nieuwe op daar heb ik voor getekend  Je mist het punt. Het punt is dat iemand anders dan jouw computer kapot gemaakt heeft. Om maar weer eens een parallel te tekenen met auto's: stel je auto-dealer heeft 'n flitsende upgrade voor je bak, en installeert 'm zonder jou te vragen. De volgende dag moet je naar je werk en doet je auto het ineens niet meer... |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Quote: Pietjevlip, er zijn zeker wel mensen die dat hebben, zeker zegmaar omdat je vista maar een bepaald aantal keren opnieuw mag installeren Ik vind dit terugkrabbelen... eerst is het "bijna iedereen", inmiddels is het "er zijn zeker wel mensen die" @TheE: succes... @Ikke: Dat vind ik dus ook zo fout, upgrades... oude systemen die met WinXP verkocht werden, krijgen nu een Vista-upgrade... zoals ik al zei, te makkelijk... te lage eisen... dat kunnen ze beter niet doen... daar gaan dingen van flippen... WinXP op een 386 installeren is vragen om moeilijkheden... EDIT: hmmm... waarom worden computers altijd vergeleken met auto's? automatische updates kun je trouwens gewoon uitzetten  |
|
|
je hebt een punt ja |
|
Little Queen
Oudgediende
|
m'n pa laatst ''goh over vista hoor je ook alleen maar slechte reacties he''  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
LQ: niet dus, ik zie hier al meerdere mensen met positieve reacties  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote Ikke: Het ergste van Windows vind ik nog wel dat je niet echt de controle over je eigen pc hebt... Microsoft kan in principe doen wat ze willen, zoals laatst die stealth update van Windows Update, vandaag het bericht van Live Desktop Search (maar daar komen nogal tegenstrijdige reacties op binnen, weet niet of 't helemaal klopt). Verder is WGA een werkelijk gedrocht. Een fout van microsoft en je computer doet niks meer. Stel je dat eens voor in mission-critical situaties, ziekenhuizen, beurzen, banken... Een crash van 'n WGA-server en duizenden Windows-installaties veranderen in een oogwenk in stoeptegels. Of gisteren het bericht dat een simpele driverupdate WGA al laat flippen... Geen prettig idee. daar heb je cht heeelemaal gelijk in, stupid media player 11  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote pietjevlip: EDIT: hmmm... waarom worden computers altijd vergeleken met auto's? Ik weet 't eigenlijk niet, maar zo bedacht ik het me ineens @Renato: Natuurlijk kun je dan je installatie heractiveren, natuurlijk kun je je computer inruilen, dat is het punt niet. Het punt is dat iemand anders bepaalt wat jij met je computer kunt en wanneer jij dat kunt... En dat kan in mijn ogen niet. |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Quote pietjevlip: LQ: niet dus, ik zie hier al meerdere mensen met positieve reacties  Snap niet dat die er zijn.. na 5 minuten vista begin ik al te gillen, serieus.. en op school met de XP pc krijg ik ook sneller ruzie.. |
|
Puck Oudgediende
|
Andreesie, welke?  |
|