|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Naoom net zoals ik bezig met natuurkunde  ..  maargoed ik ga even douchen en dan weer leren ofzo  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Tim  , ik zeg net dat ik je mis  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Naaoomii: Luna is eng ja  Ook van Sander en mij wist ze voor dat ik het uberhoupt wist  Maar dat zag zelfs ík aankomen  En dat wil wat zeggen  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
@ luna, volgens mij ben jij gewoon indirecte aanstichter tot wmr relaties  je ziet iets, denkt heeej ja dat is leuk! en je zegt het  want naoom is niet de eerste die ik hoor zeggen dat jij het wist voordat dat persoon het zelf wist  |
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
he mij? ja helaas he |
|
Luna
Moderator
Quote Tim-kun: he mij? ja helaas he Ja, jij  Zat aan je te denken..hoop dat alles goed met je gaat  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
|
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Timmieee!! Dat is nog eens lang geleden  |
|
Luna
Moderator
Ik ga mijn hondje uitlaten  |
|
Tim-kun Erelid
|
jawel jawel alles ok..alleen nu kan ik eigenlijk nooit echt meer tijdens werk hier komen dus moeten of sochtends vroeg voor werk of savonds voor het slapen gaan |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@Ikke zelfs ik vermoedde iets terwijl ik hier niet eens zo vaak meer ben  |
|
Luna
Moderator
Quote Tim-kun: jawel jawel alles ok..alleen nu kan ik eigenlijk nooit echt meer tijdens werk hier komen dus moeten of sochtends vroeg voor werk of savonds voor het slapen gaan Ja, ik zie je bijna niet meer online  Jammer vind ik dat.. |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Heuj, een Nederlandse Japanner in t café, das lang gelee  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
je wordt gemist Tim! |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
hoi, ik heb een vraagje aan iedereen: als ik ubuntu installeer op een HD, en ik wil ook nog een aparte partitie voor windows hebben, dat ook nog gelezen/geschreven kan worden door linux, en door windows, moet ik dan FAT32 kiezen als primary of logical en wat moet de mount point zijn? |
|
Tim-kun Erelid
|
en hoe is het in het cafe de laatste maanden? veel mensen verloren? veel nieuwe stamgasten erbij? |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Ikke, iemand vraagt voor hulp @Tim-kun er is wel veel veranderd.. |
|
Naaoomii
Oudgediende
|
|
akisis Senior lid WMRindex: 90 OTindex: 242 Wnplts: Assen
|
Watte ???  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Quote Tim-kun: en hoe is het in het cafe de laatste maanden? veel mensen verloren? veel nieuwe stamgasten erbij? Verloren? Masterspammer Cee-N-Cee en nog wat leden van de oude garde. |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote alweerdood: Ikke, iemand vraagt voor hulp  you read my mind Quote Naaoomii: Hoi Andreas, dat weet ik niet  dacht ik al  hoi trouwens  |
|
AcidCranberry 1e plek SL 2006
 WMRindex: 136 OTindex: 1.397
|
pfoe, lange tijd geleden.... is er nog wodka-tonic? |
|
Naaoomii
Oudgediende
Haha hoi Andreas  Ben nu bij mn nichtjes  Is een heel ander toetsenbord, echt wennen  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Kpuc geen mod meer, veel veranderingen, meer functies erbij, en veel nieuwe leden. .. |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@andreas: Tegenwoordig kan Linux met het ntfs-3g pakket ook schrijven naar ntfs-partities, dus het maakt niet zo heel veel uit of je FAT of NTFS pakt. Volgens mij moet de partitie waar je windows op wil installeren wel 'n primaire partitie zijn. |
|