|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Goedzo, Misha  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Little Queen: en ik dacht dat jongens altijd zo stoer deden  en dus niet bang waren voor die beestjes  De meesten niet hoor  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Quote Mmore: Krijg al de bibbers als ik aan die beesten denk  Dat meen je niet  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Puck: Ikke, ben jij een echte man?  *controleert* Jep, alletwee present   |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote alweerdood: Quote Little Queen: en ik dacht dat jongens altijd zo stoer deden  en dus niet bang waren voor die beestjes  De meesten niet hoor  We hebben hier de watjes gekregen  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ooh shit ik moet natuurkunde doen  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote Ikke: Quote Puck: Ikke, ben jij een echte man?  *controleert* Jep, alletwee present   Present in vol ornaat  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Ik bedoelde, de meesten jongens zijn niet zo stoer  De meesten rennen weg zo gauw als het menens wordt(of ze hebben niet de hersens om te begrijpen dat het menens is  ) |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Ik moet nog de vocabulary van drie teksten leren..  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
*bouwt een ingewikkelde schakeling voor MMore dat hij die spin met rustlaat*   natuurkunde |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ik moet ook nog mijn mondeling voorbereiden  alvast  .. 't gaat deze keer vast wel weer 'n ramp worden  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote alweerdood: Ik bedoelde, de meesten jongens zijn niet zo stoer  De meesten rennen weg zo gauw als het menens wordt(of ze hebben niet de hersens om te begrijpen dat het menens is  ) Of ze zijn bang voor spinnen  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote alweerdood: De meesten rennen weg zo gauw als het menens wordt(of ze hebben niet de hersens om te begrijpen dat het menens is  ) Maar de echt intelligente jongens zorgen ervoor dat 't simpelweg nooit menens wordt  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ik ben ook natuurkunde aan het oefenen  tot straks iedereen   Ojaa Ikke wil je me straks nog even helpen met iets? |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Ikke: Quote alweerdood: De meesten rennen weg zo gauw als het menens wordt(of ze hebben niet de hersens om te begrijpen dat het menens is  ) Maar de echt intelligente jongens zorgen ervoor dat 't simpelweg nooit menens wordt  Kijk, en dat wou ik dus ook nog zeggen  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Wat een mietjes, bang voor een spinnetje.  |
|
Puck Oudgediende
|
Ik snap het nietttt  Jullie zijn soms wel handig  Hoef ik niet aan m'n huiswerk te beginnen. Kan ik het lekker makkelijk uitstellen  |
|
Mmore
Administrator
|
Wat snap je niet Puck, dan helpen zij je wel even (ik niet want ik ga net weg  ) |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Mmore: Wat snap je niet Puck, dan helpen zij je wel even (ik niet want ik ga net weg  ) Lekker makkelijk om te zeggen dan  Doei  Volume/massa procenten  |
|
Mmore
Administrator
|
Snap ik toch niet Puckky  Ik ben economisch enzo,  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Mmore: Snap ik toch niet Puckky  Ik ben economisch enzo,  Ook al verkleinwoord  (Iedereen zegt Puckje kwam Thom achter  ) Maar, je gaat toch, dus het maakt niet uit  Doei!!  |
|
nietmeer
|
Quote Mmore: Ik ben economisch enzo,  Ik ben raar  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Ik ben zoooow vliefd  |
|
Puck Oudgediende
|