|
yakkiba Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
zeg usi, als je ff doorspamd vdaag dan mag je een avatar met je 2000 ot index  |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
Ik heb lekker gedouched nu. Dus het feest kan voor mij weer beginnen. It is clean up day   |
|
yakkiba Erelid
|
gnagnagna |
|
Redrook Senior lid
 WMRindex: 136 OTindex: 1.341 S |
haha succes mede RED  |
|
Redrook Senior lid
Waar luisteren jullie nu naar? Ik naar de radio  .. haha |
|
yakkiba Erelid
|
haha is daar niet een topic voor? Ik luister ook naar de radio |
|
Redduggy
Erelid
|
Ik naar de fan van mijn laptop.  daar is een topic voor ja. |
|
Redrook Senior lid
Ja weet ik ook wel.. maar het is zo stil hier dus was benieuwd wat jullie aan het doen waren.. |
|
Redduggy
Erelid
|
Nou ik ben kleren aan het zoeken in deze puinhoop van een kamer van mij en ik moet opruimen dus doe ik dat ook maar gelijk. Zo nu weet je wat ik aan het doen ben  |
|
Redrook Senior lid
hahaha suc6 ermee  .. |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
ik ben stage lopen  en nog even rustig doorspammen voor de 2000 OT index voor een avatar, ik weet alleen nog niet wat ik er neer ga zetten  |
|
yakkiba Erelid
|
haha mja redduggy, wat je zegt klopt wel maar mja... wat zal ik zeggen... de geschiedenis is... lang. Ik probeer al heel lang haar te latern praten enzo... ik ben ook wel heel lief hoor maar idd niet zoveel eisen alleen maar dat ze lief is en praat  |
|
Redduggy
Erelid
|
Yakkiba, ik weet niet wat er allemaal gebeurd is, maar 1 ding weet ik wel en dat als je er voor haar bent en zij durft je te vertellen wat haar probleem is dan komt het goed. Maar tijd geven om na te denken is op dit moment het beste om te doen.
edit: Ik twijfel er niet aan dat je lief bent voor je vriendin. Dat lees ik wel in je blog. |
|
Redrook Senior lid
Yakkiba je hebt alles gedaan wat je kon.. het is idd het beste om te wachten en te hopen.. |
|
Layda Erelid
 WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
wachten voelt altijd als eeuwen. |
|
yakkiba Erelid
|
haha mja... zij ook wel voor mij hoor... maar beetje in de war. snapt bepaalde dingen in mij niet maar ik ook niet in haar dus dat nivelleert  |
|
Layda Erelid
trouwens hoi iedereen  |
|
yakkiba Erelid
|
Gutentag Layda, Wie gehts? of zoiets... mijn pruisisch is erg slecht |
|
Layda Erelid
hoi yakkiba, sehr gut, tis alleen zo koud  |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
yakki, mensen zijn soort raadsels  ik snap mijn vriendin ook niet helemaal, maar ik weet wat ze niet leuk vind dus dat vermijd ik  ik zal zo ff een uitgebreide reactie neerzetten in je blog en ik heb nu een vraagje voor jou. Wat is er mis met mijn nickname xD whahaa, neejoh maakt niet uit  ik help graag  |
|
yakkiba Erelid
|
koud? mja er zat wel vorst in de lucht gisteren maar het is nu bewolkt dus het is wat warmer.
whaaahahahaha niks hoor usi haha |
|
Layda Erelid
ja maar jij hebt zee klimaat, ik heb land klimaat  . het gaat hier sneeuwen  |
|
yakkiba Erelid
|
woehoe, jongens skihut feestje bij Layda vanavond!!!! |
|
Redduggy
Erelid
|
Quote Layda: ja maar jij hebt zee klimaat, ik heb land klimaat  . het gaat hier sneeuwen  *Pakt de fiets en begint te fietsen.* Ik zie je volgende week Layda  |
|
Layda Erelid
met Kölsch bier  |
|