|
yakkiba Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
gatver.... maar deze zijn wel schoon thx to Pauww gister  Hoi PW Hoi ARjando, nog iemand gevonden die met je wilde trouwen? edit: zeg... is Usi weg? |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
ik was net terug gekomen van mijn reis door de school met de beamers  srry voor mijn afwezigheid  |
|
yakkiba Erelid
|
hahaha reizen met beamers? ik neem dat alles dus goed gaat aangezien je niet ontslagen bent  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
het voordeel van ziek thuis zijn.. je kan achterstallig huishouden gaan doen.. |
|
Redrook Senior lid
 WMRindex: 136 OTindex: 1.341 S |
of WMR'en  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
yakkiba Erelid
|
het voordeel van ziek thuis zijn is dat je ongegeneerd in bed kan liggen of op de bank hangen |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Het nadeel van ziek thuis zijn, na 8 maanden val je al terug naar 70% van je uitkering.  |
|
Theetje
Oudgediende
in bed of op de bank kan niet, heb ik totaal geen tijd voor.. |
|
Usitarie Erelid
|
Quote yakkiba: hahaha reizen met beamers? ik neem dat alles dus goed gaat aangezien je niet ontslagen bent  ik ontslagen? ik hou van een beetje doorwerken in een aardig hoog tempo, dus aan mij hebben ze wel wat, zo veel dat ik nog genoeg tijd overhoud voor WMR  hoi Thee  als je echt ziek bent kan je toch geen huishouden doen? |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
Wheeeeh mijn draadloze verbinding is steeds langzamer aan het worden.  nu nog maar 2 Mbps o en ik ga toch eten dus misschien zo wel een betere verbinding |
|
WMR-kok
Oudgediende
Eet smakelijk Redd.  |
|
Usitarie Erelid
|
nou lekkere verbinding heb je  heb je wel goed bereik richting je draadloos router/ modem? en eet smakelijk, ik pak ook maar is een broodje  |
|
Theetje
Oudgediende
Zo, was zit erin.. Ik ben wel echt ziek.. maar heb geen rust in mijn hoofd.. moet nog zoveel doen voor school en in het huis.. |
|
yakkiba Erelid
|
mja beter eerst rust zoeken. pak een valeriaan pilletje. werkt als de gesmeerde bliksem  |
|
Theetje
Oudgediende
ach, kan niet. moet nog teveel doen voor vanacht.. geen tijd om ziek te zijn.. over 2 weken mag ik ziek zijn..
|
|
Usitarie Erelid
|
is het niet slimmer om gewoon uit te rusten waardoor je weer sneller opgeknapt bent en weer sneller en beter kan leren enzo? want stress is ook niet goed voor je  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik kan mijeigen niet inspannen, bij inspanning wordt ik doodziek.  Daarom moet ik alles heel rustig aan doen, en op tijd stoppen.  |
|
Usitarie Erelid
|
dus geen zwaar werk voor jou PW  heb je niet iets van pfeiffer ofzo pw?  |
|
nietmeer
|
En een goedemiddag allemaal  |
|
Usitarie Erelid
|
goedemiddag cootje  |
|
yakkiba Erelid
|
hoi cootje  ik ga pauze houden onder de wonderschone klanken van sharon van den Adel.... owh wat een heerlijke stem heeft ze zeg.... |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
ik was dr ook weer  |
|
Theetje
Oudgediende
ach, het kan wel niet slim zijn, maar ik kan geen deadlines van school verzetten, zo ishet nu eenmaal.. zij bepalen dat het vanavond voor 23.59 af moet zijn? oke, dat doe ik.. ik wil namelijk wel slagen.. |
|
Usitarie Erelid
|
veel plezier yakki |
|