|
nietmeer
|
unk  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Welkom op WMR Marcoo, alleen we zijn géén datingsite.. |
|
nietmeer
|
Hm, dazeedgijja  Maar goed, wellekome en veel plezier bij dit gare rare zootje ongeregeld  |
|
nietmeer
|
Hoi Kpuc en andere jongens!  Is er nog iets te beleven? |
|
nietmeer
|
Smorges Tis  Het is wat rustig hier, tijd om de pc een keer op te schonen  |
|
Jannick
Oudgediende
Weet iemand op welke dagen en welke tijdstippen je een uittreksel kan halen uit het gemeenteregister? |
|
Jannick
Oudgediende
Ahh, gevonden, op naar het gemeentehuis  |
|
nietmeer
|
Quote Jannick: Welkom op WMR Marcoo, alleen we zijn g��n datingsite.. Zaredag was het wel daten bij het bowlen  & Even uitzoeken of je gemeente een site heeft zou het misschien verhelderen wanneer je een uittreksel kan halen. |
|
Jannick
Oudgediende
Nou, daten bij het bowlen heb ik niet meegemaakt.. Was er zelf bij  |
|
Marcoo
|
Quote Gekke-Ger: Quote Jannick: Welkom op WMR Marcoo, alleen we zijn g��n datingsite.. Zaredag was het wel daten bij het bowlen  & Even uitzoeken of je gemeente een site heeft zou het misschien verhelderen wanneer je een uittreksel kan halen. Haha was het daten wel leuk dan?  En het bowlen ook?  |
|
Jannick
Oudgediende
Gekke Ger is niet geweest  En het bowlen was leuk  En we zijn géén datingsite   |
|
nietmeer
|
Ger die komt wel een keer, al moeten we m in de kofferbak van een driewieler stoppen  |
|
nietmeer
|
Ik vind het jammer dat ik er niet bij was, bij de meeting....  Misschien de volgende keer... |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Heee, **** piep **** mijn laptop is dood.. Naja, of mijn laptop of mijn adapter   |
|
nietmeer
|
Gewoon komen Tis, ook al bowl je zelf niet, er zijn er zat die op de achtergrond net zo veel lol hebben  |
|
nietmeer
|
Quote Jannick: Weet iemand op welke dagen en welke tijdstippen je een uittreksel kan halen uit het gemeenteregister? doordeweekse dagen in de ochtend tot 12.00 uur |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Gewoon komen Tis, ook al bowl je zelf niet, er zijn er zat die op de achtergrond net zo veel lol hebben  en de volgende is nog meer lol ik kom dan niet meer |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Gewoon komen Tis, ook al bowl je zelf niet, er zijn er zat die op de achtergrond net zo veel lol hebben  Ik kan wel bowlen...  tenminste, ik kan die bal wegsmijten,  maar ik kan niet in mijn eentje de deur uit door hetgeen me ruim drie jaar geleden is overkomen.  |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
mogu mensen |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Hans. Steen: Quote Kpuc: Gewoon komen Tis, ook al bowl je zelf niet, er zijn er zat die op de achtergrond net zo veel lol hebben  en de volgende is nog meer lol ik kom dan niet meer waarom kom je dan niet meer Hans? |
|
nietmeer
|
@ Hans. Steen Ach joh, jij bent toch geen spelbreker???  |
|
nietmeer
|
Quote Tistochwat: Quote Kpuc: Gewoon komen Tis, ook al bowl je zelf niet, er zijn er zat die op de achtergrond net zo veel lol hebben  Ik kan wel bowlen...  tenminste, ik kan die bal wegsmijten,  maar ik kan niet in mijn eentje de deur uit door hetgeen me ruim drie jaar geleden is overkomen.  wat voor hulp heb je nodig om te reizen zoja zeg het maar dan mail ik je even een paar dingen ik zelf ook wat hulp nodig |
|
nietmeer
|
Quote Theemonster: Quote Hans. Steen: Quote Kpuc: Gewoon komen Tis, ook al bowl je zelf niet, er zijn er zat die op de achtergrond net zo veel lol hebben  en de volgende is nog meer lol ik kom dan niet meer waarom kom je dan niet meer Hans? de volgende zal wel na 1 december zijn en ja dan ben ik mooi met pensioen |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Goedenmorgen allemaal  *boink*  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Goeie-bijna-middag iedereen  |
|