|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Je bent ouder, jij bent 16, ik wordt pas 16 in Februari, 2 dagen na de vastelaovend  Hoi Usitarie  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
AD, hmm had ik niet gedacht  |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
Hoi alweerdood  hoe is het hier? jullie zijn pas 16  sjonge wat ben ik oud xD |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Hier is het relaxed he  Wat had je anders verwacht op WMR? |
|
Usitarie Erelid
|
jah idd, is eigenlijk wel een beetje domme vraag xD wie staat er achter de bar? of is het zelfbediening vandaag  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Zelfbediening, I'm lazy today  |
|
Usitarie Erelid
|
okeej  *pakt een warme choco met een speculaas koekje* |
|
nietmeer
|
Zo, het zwijn zweet peentjes, eens kijken of het tegen een peper/knoflookmix kan  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Ik spam op MA's PP en MA op mijn PP |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
 SPam nodig?  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Kom dan naar ......  |
|
my-angel
Oudgediende
Kom jij maar  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Als jullie hier maar NIET gaan SPAMMEN!!!!  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Gisteren in de trein kwam er een moeder met 'n klein kind naast me zitten  Het is dat het kind er redelijk comateus uitzag, anders had ik mij gedwongen gevoeld een alternatieve zitplaats te zoeken  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ron, geen overbodig gebruik van hoofdletters aub  |
|
nietmeer
|
Pftt, wacht nou maar af tot je aanstaande over kids begint Ikke  Zeg dan nog eens zoiets  |
|
Ikke
Oudgediende
Als dat kind niet in comateuze toestand had gelegen had ik het zeer asociaal gevonden van die moeder. Ik zat namelijk eerder op mijn plaats dan zij op de hare.... Verder zat ik laatst in een treinstel waar in het groot op de ramen stond: "Stilte" Komt er een moeder met twee kinderen zitten. De twee kinderen begonnen rare geluiden te produceren. Eigenlijk had ik er iets van moeten zeggen   |
|
my-angel
Oudgediende
Ik wil wel kleine blagen  |
|
nietmeer
|
Ik zat namelijk eerder op mijn plaats  Een beetje vage reden, dat van die stiltecoupe ok, kan ik snappen. Maar je zal nooit en dan ook nooit aan kinderen ontkomen, of de zoogdiersoort mens moet zijn uitgestorven, praise that day. Maar intussen, wen er maar aan. Je hebt trouwens ook kindvrije vakanties en hotels, wat een levenloos leven hebben de mensen die hier naar zoeken. |
|
Ikke
Oudgediende
Zodra Limburg van mij is zijn alle kleine kindjes per direct verbannen en zullen met de eerste de beste veolia-trein naar Gelderland, Enkies domein, gedeporteerd worden  Dat was toch het plan voor later, of niet Enks?  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Nee Ikke, je hebt het helemaal mis  |
|
Ikke
Oudgediende
Jaja, en vanuit Gelderland kun jij ze dan weer over de woonbarakken verdelen  |
|
my-angel
Oudgediende
Limburg, hmm, jij mag venlo wel hebben  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Vrijdag in de lidl.. mega lange rij, ik sta daar met 2 broden en 1 pakje margarine..voor mij iemand met 'n kar vol, 2 banden verderop staat 'n vader met kind, het kind mag iets niet van papa dus dat kind begint me toch te krijsen  bah.. dus ik zuchte diep en keek geergerd naar die vent  even later was 't kind wel weer stil  |
|
Ikke
Oudgediende
Jij doet niet mee Angel, alleen Enkie, Lananq en ik  Misschien geef ik Geleen wel aan jou en Nono, geen weldenkend mens met een keuze wil daar wonen  |
|