|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
nog niet nee  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Dus is het geen staatsgreep  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
*pikt een eigen stukje land in  * |
|
ToMxlr
Erelid
|
maar oke, hoe wou je dan aan de macht komen? |
|
Ikke
Oudgediende
I could tell you, but then I'd have to kill you  |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Ik word gevaarlijk als ik mijn Zeeland niet krijg  |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ Ikke bring it on  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Lekker sociaal zeg  |
|
Ikke
Oudgediende
Ik krijg een idee  Roken, ergernis nummer 1 in treinen, is al verboden gemaakt.. Ik ga campagne voeren om kinderen ook verboden te krijgen in treinen   |
|
nietmeer
|
Risk op wmr  Denk erom, Utrecht is al in stelling gebracht en we staan klaar ter inundatie  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Neee kindjes blijven in treinen  |
|
Pluppel
Oudgediende
Ik ga ervoor zorgen dat treinen verboden worden. Net als de auto's.. Iedereen op de fiets of te voet.. Geen dikke mensen meer  |
|
nietmeer
|
Als je niet met kids in contact wil treden, koop een hutje op Nova Zembla  |
|
ToMxlr
Erelid
|
even kijken, stel, je wilt het via de politiek doen, dan ben je dus nog minimaal een jaar bezig, tijd zat om een mijneveld aan te leggen rond Nuenen.. en wat FLACK, en een priveleger  waar is Blackwater als je ze nodig hebt... |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Kpuc: Als je niet met kids in contact wil treden, koop een hutje op Nova Zembla  Ik doe gewoon zoals de mensheid al miljoenen jaren doet. Normaal past een organisme zich aan aan de omgeving. De mens doet het anders: die past zijn omgeving aan aan zichzelf  Quote Enkie: Neee kindjes blijven in treinen  Nee  Weet je hoe erg het is om van Nijmegen naar Roermond te moeten in 'n Veolia-barrel... En weetje hoeveel erger dat is als er een krijsend kind in hetzelfde treinstel zit?  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Doe mij de auto maar. Lekker rustig.  |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ ikke, dan verkas je naar het volgende treinstel.n tis toch veolia, daar zit toch geen hond in  |
|
Ikke
Oudgediende
Goed idee, ware het niet dat het gekrijs van een kind overal doorheen gaat. Zo ook door de wanden van 't toch al slecht geisoleerde Veolia-barrel  En als een buurman uur op uur op uur een verschrikkelijk hard geluid op volume sledgehammer maakt, dan zeg je toch ook niet tegen het slachtoffer van: 'verhuis dan'... De veroorzaker van de overlast moet wijken  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Ikke: Goed idee, ware het niet dat het gekrijs van een kind overal doorheen gaat. Zo ook door de wanden van 't toch al slecht geisoleerde Veolia-barrel  de oplossing: herrie stoppers, niet duur en verlagen al het iritant geluid on je heen met 25 decibel |
|
Ikke
Oudgediende
Een baby komt ver boven de 25 decibel uit... |
|
Pluppel
Oudgediende
Ikke, wil jij later vader worden?  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Ikke: Een baby komt ver boven de 25 decibel uit... en doe jij nou NTprofiel? alles onder de50 db hoor je in het dagelijks leven amper..  ik heb zelf van die proffesionele dingen, kosten wel 50 euro, maar dan kun je er een filter in doen dat zelfs het ruigste concert het volume van een hamster geeft  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Pluppel: Ikke, wil jij later vader worden?  NEE  Ik word nog liever vacuum getrokken @tom: als ik zeg: 'een baby komt ver boven de 25 dB uit' dan bedoel ik ook *ver* |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Pluppel volgens mij niet.   |
|
ToMxlr
Erelid
|
mensen, ik ga etren, nog een prettige zondag, en succes met de nieuwe werkweek *schopt Ikke*  |
|