|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 806 OTindex: 22.726
|
Een derde klasse, open wagon voor mensen die geen kindjes willen zien en horen, ben je dan niet veel gauwer klaar  |
|
nietmeer
|
Ik zou m'n eigen leven geven voor dat ene leventje, kinderen zijn de toekomst, of het begin van de ondergang die wij al veel langer in gang hebben gezet. Dus verwijt t de kids niet, het ligt aan onszelf  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Hulde aan de gesteriliseerden  |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Wat?, ik heb niets tegen kinderen. Het zijn leuke dingen, en ik wil (later, nu nog niet) graag vader worden. Dat was het. Ik ga niet naar de Lidl, stuur mij maar naar de Ikea.  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Kpuc: dan zie ik het einde der wereld liever door m'n eigen ogen dan dat ik in 't hiernamaals zit te wachten tot zo'n koter 't komt vertellen  @Thommy: helaas gaan de meeste die zich laten steriliseren hier te laat tot over  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Ik vindt meer dan twee kinderen asociaal, we zitten al met een wereldoverbevolking.  |
|
nietmeer
|
Jij zal het einde waarschijnlijk niet zien naderen, laat staan dat ik over t hiernamaals begin want dat is er gewoon niet  |
|
Ikke
Oudgediende
@peter: die lost zichzelf op aangezien de westerse bevolking nu steeds minder kinderen krijgt  |
|
Ikke
Oudgediende
Kpuc: bij wijze van spreken  Ik hoef 't einde ook niet te zien naderen, ik wil het in dat geval alleen zien gebeuren  Woeps, dubbelpost  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Een gezonde wereldbevolking ligt op ongeveer 3 miljard mensen. |
|
Ikke
Oudgediende
Voeg een mooie grieppandemie toe, even roeren, twintig minuten in 'n hete oven en hopla  |
|
Thommy Erelid
|
Quote Ikke: Ik hoef 't einde ook niet te zien naderen, ik wil het in dat geval alleen zien gebeuren  "This must be a Thursday,' said Arthur to himself, sinking low over his beer. 'I never could get the hang of Thursdays." |
|
Pluppel
Oudgediende
Limburg heeft te veel inwoners  |
|
Thommy Erelid
|
Nou kommop Plukske, doe er wat aan  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Heel Nederland heeft teveel inwoners.  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Peter Willemse: Heel Nederland heeft teveel inwoners.  Nou dan, reden zat om 'n kinderstop in te voeren, generatie aanhouden, dan weer 'n generatie kinderen, dan weer 'n stop etc  |
|
nietmeer
|
Als elk land nu eens 50 % van hun inwoners in de zee zal dumpen, zou de overbevolking dan opgelost zijn? Nope, we gaan toch wel weer als konijnen aan de fok  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Gewoon geboortebeperking, niet meer dan twee kinderen per vrouw. Alleen als er meer vrouwen zijn dan mannen, dan ééntje.  |
|
Pluppel
Oudgediende
Leuk, de helft van de wereldbevolking vermoorden.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Je hoeft ze niet te vermoorden, met geboortebeperking kan het binnen 3 generaties opgelost zijn. |
|
Ikke
Oudgediende
Kindjes gewoon verbieden  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Niet verbieden Ikke  , beperken.  |
|
Thommy Erelid
|
Quote Ikke: Kindjes gewoon verbieden  "En waar denkt u met die twee heen te gaan?" - "Nou eh, boodschappen doen." |
|
nietmeer
|
Mjah, dat zal echt niets oplossen, ook al zou je het voor elkaar krijgen dat het Chinees systeem wereldwijd wordt ingevoerd. Het is al te laat, we zijn al te ver heen en met teveel op de aardkloot. Apocalypse now, dat zou wel een beetje helpen  |
|
Ikke
Oudgediende
Wel verbieden, ben je in 1 klap van alle overlast af  |
|