|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote Elzevier: Hallo allemaal! Ik wil een sigaret!  En ik wil Tom spreken.. hallo  mag ik jou steuenen om van die wil af te komen?  dat snap ik;) tom is liev  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@Blend, ik een keer bij een vriendin van me, wou bij haar op bed gaan zitten, vliegen de latten er uit  We lachen dubbel  |
|
nietmeer
|
@Blend: kijk, dat zij hun bedden testen door middel van erop te gaan springen, betekend niet dat jij dat ook kan doen... weet je hoe zwaar dat bed al versleten is als ze klaar zijn met testen...  MA&Naomi: sorry... |
|
Elzevier Erelid
 WMRindex: 57 OTindex: 2.192
|
Quote Andreesie: hallo  mag ik jou steuenen om van die wil af te komen?  dat snap ik;) tom is liev  Hallo lieverd!  Als jij mij kan helpen om van die wil af te komen dan vind ik dat prima! Ben maar aan de coebergh gegaan. 20%. Voel me een beetje wiebelig. |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Het werd ineens duidelijk waar dat ene stukkie moest  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
wie wat woe waar? 0.o |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Els, doe je wel rustig  |
|
Elzevier Erelid
|
Ik heb vandaag gehoord van mijn zus dat als Tom bij mij slaapt mijn bed enorm kraakt en bonkt..  Hoe genant is dat? LQ; Uh. nee?  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Els, het zijn geen bailey's  *denkt aan zijn belofte* |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Ik heb nog nooit zo'n lekkere (en slechte) pizza gegeten.. En hij is ernstig machtig  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Elzevier: Ik heb vandaag gehoord van mijn zus dat als Tom bij mij slaapt mijn bed enorm kraakt en bonkt..  Hoe genant is dat?P genant ja  |
|
Elzevier Erelid
|
Quote my-angel: Els, het zijn geen bailey's  *denkt aan zijn belofte* Hahahaha. Nee, dat drinkt sneller door. Welke belofte?  |
|
Arya Oudgediende
|
oeh... lekker gezond  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Elzevier... het scheelt als je wat schuimrubber tussen de schanieren doet, en je bed verder van de muur af zet.  |
|
Theetje
Oudgediende
Iemand ook een hapje? |
|
nietmeer
|
@TheE: haha, dat geloof ik best  als je hem niet op krijgt, wil ik je wel een beetje helpen hoor  (de vraag is alleen of ik op tijd bij die pizza kan zijn, of die pizza op tijd bij mij...) |
|
nietmeer
|
Nee dank je, zit net aan de schuimblokken met salmiak  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Quote Arya: wie wat woe waar? 0.o Zakje  |
|
Arya Oudgediende
|
Quote Blend: Quote Arya: wie wat woe waar? 0.o Zakje  biep  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@Cootje:  die schuimblokken waren ook veel  |
|
nietmeer
|
Hey Cootje  |
|
Theetje
Oudgediende
Die pizza krijg ik nooit op  Die chocola is erg machtig  Heb een heel stuk meer gedaan dan het recept   |
|
Elzevier Erelid
|
Quote Cootje68: Nee dank je, zit net aan de schuimblokken met salmiak   Die waren geniaal. |
|
nietmeer
|
oooh, recept, kun je me die doorsturen? |
|
nietmeer
|
|
|