|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
No one looking at me  Edit: oh toch wel hai Gio  |
|
TeunSr
Erelid
 WMRindex: 1.113 OTindex: 6.049
|
Tokyo Hotel? Hoeveel sterren hebben die? Of zijn dat ondertussen rondjes  |
|
Elzevier Erelid
 WMRindex: 57 OTindex: 2.192
|
Iemand een glas baileys?  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote TeunSr: Ik speel geen orgel, eerder piano. Past meer bier op  Een drankogerl feegt je vreugels! |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Els is dat lekker? |
|
heraux Oudgediende
Quote Little Queen: Els is dat lekker? ik ken els niet.. zou kunnen vraag els even.. ELLLSS haaallooo.. EELSS.. |
|
nietmeer
|
|
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
Quote heraux: Quote TeunSr: Ik speel geen orgel, eerder piano. Past meer bier op  Een drankogerl feegt je vreugels! jij moet stoppen met drinken |
|
nietmeer
|
*Schenkt een appelsapje in voor Arya* *Gaat Mier indringend aanstaren*  (Hoi) Spaatje blauw? of ben je ondertussen veranderd van recept? *Gooit wat ijs in een glas, en giet daar Tia Maria Amaretto Originale over voor Cootje* |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Doe mij maar een nieuw hoofd.  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Eindelijk er wordt geschonken   |
|
Elzevier Erelid
 WMRindex: 57 OTindex: 2.192
|
Quote heraux:
ik ken els niet.. zou kunnen vraag els even..
ELLLSS haaallooo.. EELSS.. Dat ben ik. Maar het is Elske voor jou. Of Elzevier. Heb jou niet op de meet gezien? (Ben vriendin van ToMxlr.) LQ; zeeeeeker wel.  |
|
Arya Oudgediende
|
dank je! *gaat lekker appelsap drinken*  |
|
nietmeer
|
Gio: Wil je een volwassen hoofd, een kinder hoofd, of een bejaarden hoofd? en man of vrouw? knap of lelijk? Biertje Blend? @Arya: Alsjeblieft |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Muad maakt me geen hol uit. Als er maar geen migraine in zit. |
|
nietmeer
|
Muad: TiaMaria is geen Amaretto di Saronno  |
|
Arya Oudgediende
|
dank je muaddhib!  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ja lekker Muadd  Neem zelf ook wat  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ Muad geef mij maar thee daar is mijn dipje even weg van gegaan en ben ik heerlijk warm van geworden en dan wel graag 1 met een smaakje Minty Morocco die is namelijk lekker |
|
heraux Oudgediende
De nacht valt.. De sterren staat strak.. hier en daar schiet een felle streep over het nachtelijk donker..
Wachters in een uitkijktoren turen en wijzen.. Kaarsen wandelen over het plein Voetstappen worden hoorbaar en een deur gaat open en sluit met een krak..
Soldaten marcheren door de gangen en hun voetstappen allemaal zo mooi in pas sterven langzaam.. maar sneller dan de nacht..
En langzaam.. heel langzaam.. kleurt in de verte de nacht lichtblauw..
|
|
Giovanni
Oudgediende
|
[quote=Blend]Eindelijk er wordt geschonken  Ja hoor het gaat over drank en daar is ie weer.  |
|
nietmeer
|
*Gaat langs rekken met hoofden* *mompelt: met, met, met, met, zonder, maar die past niet, met, met* Sorry, maar daar kan ik je niet aan helpen (oempf... migraine... succes) |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Cootje had het een reden dat TeunJr aan het zingen was  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
*komt binnen, duikt op de bar af, zoekt onder in de koelkast 1 van zijn 5 liter blikken* proost |
|
Chanouk Erelid
 WMRindex: 297 OTindex: 2.105
|
  drama!!! elke keer als ik f5 of vernieuwen doe dan gooit wmr me eraf en zegt ie "de server kan niet gevonden worden" ik helemaal in paniek maar gelukkig hier ben ik weer  |
|