|
nietmeer
|
Quote Little Queen: Cootje had het een reden dat TeunJr aan het zingen was  Nah, ik weet niet... ik denk dat de chocoshuss wel geholpen heeft  |
|
TeunSr
Erelid
 WMRindex: 1.113 OTindex: 6.049
|
Moet TeunJr nog onderstoppen, daarom zingt hij nog.  |
|
nietmeer
|
*Giet Cootje's drankje weer weg* shit... verkeerd onthouden *nieuw glas, nieuw ijs, nu met Tia Maria ipv disaronno*
Alsjeblieft Cootje
*Tapt een HJ voor Blend*
*Zet heet water op voor Mier, en geeft haar alvast de smaakjesbak* |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
zoo... iedereen lekker bezig hier...
*gaat lekker rustig in hoekje zitten* |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Quote Little Queen: Cootje had het een reden dat TeunJr aan het zingen was  Ja hijzelf.  Daar is 5literblikje Twaggy ook weer eens. Da's lang geleden man.  |
|
nietmeer
|
Hey Twaggy  long time no online see *Geeft Twaggy het nieuwste ontwerp 10 liter blik* |
|
nietmeer
|
*Geeft Muad een zoen op de wang en gaat achterover hangen met haar drankje * |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
jah werd weer eens tijd of niet  werd te weinig bier gedronken hier dus ik moest maar weer komen  |
|
Arya Oudgediende
|
twag wie?  oh, ik zie al  |
|
nietmeer
|
Quote Cootje68: *Geeft Muad een zoen op de wang en gaat achterover hangen met haar drankje * *Krijgt een kleur nog rooier dan die van rode wodka* hihi |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
De karavaan baant zich een weg door het bos, het is redelijk donker geworden en tijd voor het opzetten van een kampement.
Het duurt nog even en de planning is om een ruste in te lassen op een open plek in het bos - het is goed te kennen waar deze is. En zo duurt het nog tien minuten en de karavaan stopt. Tenten worden opgezet, mannen gaan erop uit om hout te verzamelen. In het midden verschijnt langzaam een kookplek met erom heen grote stenen die men hier en daar heeft uitgegraven.
Het vuur knetterd en de mannen zitten samen bij de weldadige warmte die het uitstraald. Iedereen krijgt een mok met warme soep. Wachters wisselen, speren en zwaarden schitteren in het rode licht. De maan vult alles aan in een wazig geel.
|
|
Arya Oudgediende
|
ik ga lekker naar mijn bedje |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Arya: twag wie?  oh, ik zie al  oi ikke  ben een beroemdheid Danke Muad kan er weer even tegen aan zo  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
*besteld alvast nieuwe voorraad 5 literbierblikjes*  |
|
nietmeer
|
@heraux: klinkt goed, jammer dat ik geen tijd heb om mee te vertellen.... moe zo naar bed... (De bard in me begint te kriebelen...) |
|
nietmeer
|
Trusten Ayra, en ik geef je de volgende bowling wel wat tips  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
*zoekt Minty Morroco op* Aaah Hebbes deze is lekker heb ik namelijk geproefd in de appie hein + nog 2 theesmaakjes terwijl je eigenlijks maar 1 mocht proeven maar ja ik ken haar dus ze kwam gewoon steeds met een nieuw smaakje en die mocht ik ook proeven  |
|
nietmeer
|
Truste Arya  @Gio: doe maar 10L blikken... die van 5 zijn zo snel leeg... @Mier: makkelijk heh, zo'n smaakjesdoos waar echt alle smaken in zitten   |
|
Twaggy Oudgediende
|
Truste Arya |
|
nietmeer
|
Ben even afwezig om een kerstboom uit te kleden  Totzo  |
|
nietmeer
|
Dan wens ik je weltruste Cootje, denk niet dat ik er weer ben als je terug bent |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Muad volgens mij hebben ze geen 10literblikjes.  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Langzaam kleurt het einder, de vogels laten van zich horen, een wachter strekt zich en tikt een slapende aan. Ergens verderop is de Wacht al gewisseld.
De poorten gaan open, paarden galopperen in hoge snelheid over het pad. De strekkende wachter kijkt even over de kantelen, wijst met zijn handen en de ander knikt. Dan loopt de vermoeide waker naar beneden. Daar wacht een goed bed en daarna een heerlijk warm maal.
Over de kantelen worden lakens gehangen in een bepaalde kleur. Alleen de dienstdoende wachtcommandant kent de betekenis.
Een peleton soldaten marcheerd weer door de straten, de Peleton commandant maakt een praatje met een van de wisselende wakers. Briefjes worden uitgewisseld, soms wat eetbaars uit de keuken - dan vervolgt het tiental hun weg.
En zo lijkt de rust wedergekeerd. |
|
nietmeer
|
Gio: Tuurlijk wel. Die maken we zelf  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Heerlijk die rust.  |
|