|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
en cootje, kom je ook naar de bowling? |
|
nietmeer
|
 Leuk om te zien dat sommigen mij gemist hebben  (behalve Ron  ) @Andreas: ik weet het nog niet, we hebben ook nieuwjaarsborrel van de scouting die avond  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
hallo iedereen die nu net erbij komt  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Het is k-k-koud hier  |
|
Arya Oudgediende
|
aah... Ikke, wil je mijn das lenen? |
|
nietmeer
|
@Ikke: goed punt... tijd om aan te kleden |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Nou, doe maar zo hoor C  tje.  |
|
Arya Oudgediende
|
aah.... ben je nu zielig ron?  |
|
nietmeer
|
@Ron: jij had mijn vraag niet beantwoord, dus ga ik er van uit dat jij mij niet gemist hebt  |
|
Ikke
Oudgediende
*springt gat in dak* Roger Waters op Pinkpop!!    Reden genoeg om te gaan ook al trekt de rest me niet zo  |
|
Arya Oudgediende
|
ah? ik mag volgend jaar nog niet.. moet wachten tot k 16 ben  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Als ik alles moet lezen wat er geschreven wordt dan heb ik 5 schermen nodig C  t.  En jij moet beter weten trouwens.  |
|
Arya Oudgediende
|
coot, wil je zo graag gemist worden door ron dan??  |
|
nietmeer
|
Nouja, voor deze keer zal ik je vergeven R  n... @Ikke: heb jij al een agenda van Pinkpop??? Ik kan maar twee acts vinden waaronder Metallica  @Ayra: uhu, Ron was mijn partner in crime voordat ie braaf werdt en promoveerde tot Mod  |
|
Ikke
Oudgediende
@Cootje: staat op de voorpagina van de lokale courant  Wel vreemd dat 't nog niet op Pinkpop.nl staat  Als de krant 't bij 't verkeerde eind heeft he.... Ik kom elke dag langs de redactie  |
|
Arya Oudgediende
|
ik zou ook wel meer willen weten... mischein kan ik mn ouders wel overhalen dat ik alsnog mag  enne Ikke, we willen de krant graag nog even behouden... welke krant trouwens? |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
Ik treed iig niet op, of mijn zusje moet zowiezo weer is mijn gitaar oppakken  |
|
Arya Oudgediende
|
@Cootjeaaah.... zullen we hem aan zijn stoel vastbinden?  |
|
nietmeer
|
hm... metallica... dat is een reden om naar pinkpop te gaan  alleen jammer dat ik er de middelen voor mis...  |
|
Ikke
Oudgediende
Oh wacht... Hihi.. Niet op pinkpop  Ik las d'n titel: "Roger Waters naar Landgraaf" en in 't artikel: "Pinksterzondag 11 mei" Maar Pinkpop wordt dit jaar niet gehouden met Pinksteren  Goed lezen helpt ook wel eens  |
|
Arya Oudgediende
|
IKKE!!! schaam je, wel beter lezen  |
|
nietmeer
|
|
|
Ikke
Oudgediende
@Muad: Nee, meer koffie  |
|
nietmeer
|
Quote Muaddhib: hm... metallica... dat is een reden om naar pinkpop te gaan  alleen jammer dat ik er de middelen voor mis...  Zullen we samen lekker ouderwets over het hek klimmen  |
|
Arya Oudgediende
|
Koffieleut  |
|