|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
laters Andreesie *boink*  |
|
nietmeer
|
Ik ga er ook vandoor... kijken of ik m'n honger een beetje kan stillen... (2 dagen (bijna) niet eten is niet goed voor een mens...  ) |
|
nietmeer
|
|
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
@Arya, ik denk het niet  tenzij mijn vriendin zeer graag wilt  |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
Woei ik heb een lange blog gemaakt  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
doeidoei andreesie @Arjanjaja  die muts is gewoon hip  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Wie heeft er nog iets meegekregen van die geniale actie gisteravond?  |
|
Arya Oudgediende
|
Quote Usitarie: @Arya, ik denk het niet  tenzij mijn vriendin zeer graag wilt  ah,. en waarom dat dan?? @pietjevlipik dacht dat jij zo een modjesvriend was, dacht niet dat je zoiets zou doen, maar wel leuk |
|
nietmeer
|
Smakelijk Muad, ik hoop dat het snel beter gaat  PV: ik heb alleen de sms blog van Voogeltje gezien, maar die was al brilliant  |
|
Arya Oudgediende
|
eheh xD leuk dat je het effe zegt cootje.. even lachaanval gekregen xD wie had dat gedaan? |
|
nietmeer
|
Ik vermoed dan Ron en Sjatter daar iets mee te maken hadden  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Hoskeu komt binnen gestampt, neemt plaats op een barkruk... Hee...  Word hier nog bier geschonken tegenwoordig??... |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
@Arya, omdat ik niet veel zin heb om te schaatsen xD ik kan het wel  maar wie weet heb ik dan zin om te schaatsen  achtbanen zijn iig dicht enzo  entree is 25 euro en de "drukheidsverwachting" ofzo voor 5 januari word gezellige bedrijvigheid  dus niet rustig en niet druk xD |
|
Arya Oudgediende
|
aah... die partner in crime van jou  @usi ah oke, maar schaatsen is wel leuk, ik ga dit weekend lekker schaatsen in Oss  |
|
nietmeer
|
 Nu al Hoskeu??? Mag het ook een koffie of thee zijn? |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
|
|
Arya Oudgediende
|
Hoskeu, bierzuiperd |
|
nietmeer
|
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
@Cootje: kunnen ze niet eens... Ik denk dat Voogeltje liep te rommelen... of te dollen  We waren ineens allemaal modje, hoe kan dat nou... Ron en sjatter door het lint, zeker toen mensen er "misbruik" van gingen maken...  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Cootje... Ja oke... doe maar sterke koffie...  (met een borreltje er door tegen de kou)...  Hoe is het hier??... |
|
ToMxlr
Erelid
|
Inderdaad, t was echt een geweldige stunt die we geflikt hebben  |
|
Arya Oudgediende
|
@pietje jij was het gewoon wel he  alleen lekker onschuldig doen ik moest wel heel hard lachen toen ik die blog van voogeltje zag over een IP ban @tomah... nog een onschuldige xD ik had er ook wel graag bij willen zijn |
|
ToMxlr
Erelid
|
onschuldig, Ik? Altijd  zo, nu heb ik zin in mn 4e bak koffie van vandaag!   |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Arya: Hoskeu, bierzuiperd Ik lust afentoe wel een gerstennatje idd... maar daar ben ik toch student voor??... |
|
pietjevlip Oudgediende
|
We hebben gewacht tot er een hoop online waren die vaak in het cafe hangen, en Ron en sjatter moesten natuurlijk online zijn  |
|