Muziek |
SlomNoel Senior lid WMRindex: 731 OTindex: 338 Wnplts: Landgraaf S |
Ze (Coldplay) hebben alleen de eerste 9 noten van de melody gebruikt (dat themaatje dat je door een gitaar telkens hoort terugkomen) |
|
|
Bobiebier Senior lid WMRindex: 85 OTindex: 95 Wnplts: Sittard S |
volgus mij is dat ook het enigste wat je als artiest mag gebruiken voor je de copywrite overschreid... |
|
|
Ze hebben toestemming aan de heren Hütter en Schneider van Kraftwerk gevraagd, om dit te gebruiken, en ook nog gekregen. Ik denk dat ze geen rechtzaak aan hun broek wilden, want dat hebben er menige al verloren (Afrika Bambaataa b.v. (Planet Rock - zit een sample in van Trans Europe Express)) |
|
|
Ricardo finalist MPPV 06 WMRindex: 267 OTindex: 287 Wnplts: Arnhem
|
Korn, Soulfly Ramstein. maar ik vindt Hip Hop ook leuk zoals Sean paul, Eminem en 50 cent |
|
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik vond de zanger vroeger in Sepultura wel beter dan nu in Soulfly. |
|
|
Anacho
Erelid
 WMRindex: 1.615 OTindex: 406 S |
Wat ik op het moment in m'n MP3 lijst heb staan;
Alan Parsons Project Blood Hound Gang Boudewijn de Groot Cat Stevens Clash, The Cure, The Damned, The David Bowie Dead Kennedys Fischer Z Frank Zappa Hans Teeuwen Jean Michel Jarré Joy Division Klaatu Klassiek Marc Almond Mike Oldfield Nick Cave Nina Hagen Peter Hammill & Van Der Graaff Generator Pink Floyd Police, The Poques, The Psychedelic Furs, The R.E.M Radiohead Sinead O'Connor Siouxsie & the Banshees Sisters Of Mercy Smiths, The Steve Harley & Cockney Rebel Stranglers Talking Heads Ultravox Weird Al Yankovic (Dit zijn alleen de hoofdmappen!) |
|
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Quote Slomnoel: Ik ben er ook eentje met een enorm brede smaak. Ik hou van 70's, 80's & 90's dance classics (soul, ja, zelfs disco) , electronische muziek van Kraftwerk en anderen (Tangerine Dream, Jarre, Vangelis), klassiek (Beethoven, Bach), maar ik deins ook niet terug voor wat trance, techno, clubhouse. Ik weet wel wat ik absoluut NIET wil horen: country & western, duitse schlagers, nederlandstalige meuk, folk en dat soort onzin. Hier ben ik het ook wel mee eens, vooral voor Kraftwerk, want die hebben sommige geniale dingetjes... (zoals het zuigend geluid in Radioaktivität (Radioactivity)) |
|
|
semtex Senior lid WMRindex: 150 OTindex: 95 Wnplts: zuid holla
|
ik vind alles wel leuk op zijn tijd van gabber (neophite) tot ramstein van prodigy tot pink floyd of bv. stairway to heaven van led zeppelin eigenlijk alles wel zolang het maar niet dat top 40 gelul is wat je de hele dag op de radio hoort |
|
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote semtex: ik vind alles wel leuk op zijn tijd zolang het maar niet dat top 40 gelul is wat je de hele dag op de radio hoort Welke muziek op de radio? Je hoort alleen maar van die DJ's schreeuwen. |
|
|
Quote Anacho: Wat ik op het moment in m'n MP3 lijst heb staan;
[knipperdeknipperdeknip] (Dit zijn alleen de hoofdmappen!) Ah, ik zie het al, je bent (waarschijnlijk) van hetzelfde bouwjaar als mij. Dat verklaart een hoop. |
|
|
Quote puppy: Quote semtex: (...) zolang het maar niet dat top 40 gelul is wat je de hele dag op de radio hoort Welke muziek op de radio? Je hoort alleen maar van die DJ's schreeuwen. En als er eens iets te horen valt wat men muziek noemt (nu heb ik hetover TMF, MTV, the box en de radio) Dan is dat zo'n waanzinnig verscheurd lawaai, totaal zonder ritme, klank of zinnige inhoud. |
|
|
Be@stie
Senior lid WMRindex: 535 OTindex: 781
|
ik zit op het moment in de chipz fase, tja, zoontje van 4 jaar he;)
chipz=is net zoiets als k3 maar dan sneller en stoerder, vindt mijn zoontje |
|
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
nou als we dan toch met lijsten gaan beginnen  Apocalyptica Deliberate Jeopardization Kalmah Metallica Nightwish Nirvana Slipknot Sonata Arctica Vital Remains |
|
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
@Be@stie; en mannelijker?  |
|
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@Anacho: Hans Teeuwen is niet echt muziek, meer geschreeuw met 'n eindhovens accent (wel leuk geschreeuw overigens) Weird Al Yankovic maakt ook echt prachtige dingen. |
|
|
Weird al yankovic heeft een geniale imitatie van Queen's Bohemian Rhapsody |
|
|
litjens999 Lid WMRindex: 2 OTindex: 52 Wnplts: Hoensbroek
|
Bee GeesIk ben al een fan van ze sinds 1974 en mijn hobby is het verzamelen van LP's singletjes CD's en DVD's van over de gehele wereld. (collectie tot nu toe 400 singletjes - 300 LP's - 100 CD's & 15 DVD's) kijk maar eens op de volgende fotosites daar staat een deel van mijn single colletie: Beegees PhotositeBeegees Singles Edit Luna: link gefixt |
|
|
Wiellemien Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 2.025
|
Ik houd van hele moderne muziek, bijv.:
John Lennon Elvis Presley Creedence Clearwater Revival Rondo alla Turca (klassiek ja) Ray Charles heel veel van jazz, saxofoon- en pianomuziek, Benjamin Herman, New Cool Collective,.. |
|
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
David Bowie Led Zeppelin, The Doors, Pink Floyd, Rolling stones.. Kaiser Chiefs.. The Doors Pink Floyd RHCP The White Stripes The Cure Deep Purple Goose Harry Jekkers Joy Division Queen U2 The White Stripes Wihtin Temptation Zebrahead sommige en nog een belgische band, maar ik ken de naam niet. enigste dat ik weet is de naam van een liedje: Coffee&TV |
|
|