|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
niet echt ben ik bang... want je volgt voor een groot deel vakken waaraan je later toch niks hebt. als je dat nu kon laten vallen, en je dan meer kon concentreren op de belangrijke vakken waar je later mee wat wil gaan doen, zou een hoop schelen |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
dat klopt, wat moest ik nou met duits en frans  was blij dat dat iig weg was  |
|
Arya Oudgediende
|
helemaal niks.. ik zou frans en nederlands laten vallen, de rest vind ik wel nuttig, alleen van die twee.. ANW trouwens ook, zie ik het nut niet van in |
|
Lemsios Erelid WMRindex: 235 OTindex: 3.925 Wnplts: Rotterdam
|
die vakken heb je echt wel wat aan hoor  tenminste vind ik  . het verhoogt je algemene kennis, en dat is zo ongeveer het belangrijkst wat je kan leren  Je hebt er dus misschien niet direct iets aan, maar het kan je altijd nog van pas komen   |
|
Redrook Senior lid
 WMRindex: 136 OTindex: 1.341 S |
Heej allemaal  |
|
Juraj Erelid
Hooi RR  |
|
Arya Oudgediende
|
ik besteed liever tijd aan heel veel engels dan frans. en bij nederlands kan het me echt geen enne @%#%^schelen of het nu een bijvoegelijke of bijwoordelijke bepaling is. in T en D ben ik niet goed, kunnen ze zich niet even focussen op de nuttige punten SVP? |
|
|
dat is voor nederlands toch best belangrijk Arya  hoi RR   |
|
Juraj Erelid
zoals de pauze, beste vak op school, en die ga ik nu is ffe lekker uitoefenen in de zon! ToT Zo!   |
|
Layda Erelid
 WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
hij doet het  |
|
Juraj Erelid
Quote Layda: hij doet het  wat doet het?  |
|
Arya Oudgediende
|
is het belangrijk om te weten welke onzin een nederlande zin nu uitstraalt? ik wil gewoon begrepen worden, ik wil geen zinnen hoeven te ontleden..  |
|
|
 goed zo Layda  welkom hier   tot zo SC  @Aryavoor een schrijfster is het toch wel belangrijk om te weten hoe woorden geschreven moeten worden  hoe moeilijk het ook is. Alleen begrepen worden is voor een schrijfster niet genoeg. |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Wie?  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
goedenmiddag  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
|
hoi PV   |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ben er af en toe niet bij, ben met een mailtje bezig.  |
|
Arya Oudgediende
|
daarom schrijf ik dus zelf liever in engels... dat vind ik persoonlijk een veel makkelijkere taal dan nederlands, en vaak leest het nog mooier ook. als ik een boke moet lezen, en ik kan kiezen tussen enderlands of engels, zal ik toch echt voor de engelse kiezen. |
|
|
ja dat heb ik ook ja  nederlands vind ik echt een %^%@taal. Niet persee omdat het lastig is met grammatica enzo, maar ik vind het gewoon niet mooi klinken  geef mij maar Italiaans ofzo   of andere Mediteraanse talen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
RonHee Oudgediende
|
Geef mij maar Chinees, maar dan pas vanavond. Menu 16 en sambal bij. |
|
RonHee Oudgediende
|
Quote Peter Willemse:  Ik ben nu ook met engels bezig.  Maar dat komt omdat ik geen russisch ken.  Zeker weer een vertaling Russisch-Engels ontvangen van het LOI?   |
|
|
@PW ik moet ook wel eens met russen aan de telefoon praten  maar dan hoor je pas hoe goed je eigen engels eigenlijk is  |
|
Arya Oudgediende
|
daarom hou ik dus niet van nederlands. om gewoon te spreken en te schrijven op WMR bijvoorbeeld, helemaal geen problemen mee.. maar ik heb gewoon zo een stronthekel aan de gramatica, en van sommige dingen zie ik echt het nut niet in. Engels is een wereldtaal, en zeker omdat ik de informatica in wil wil ik best moeite doen om engels te leren. nu doe ik Camebridge op school, en hopelijk in de zesde doe ik Cabebridge advanced. alleen frans wil ik echt NIKS mee gaan doen, idem dito voor nederlands |
|