|
Layda Erelid
 WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
Arya hoe kan je dat negeren  |
|
Lemsios Erelid WMRindex: 235 OTindex: 3.925 Wnplts: Rotterdam
|
|
|
nietmeer
|
Is goed, smakelijk en tot zo  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
wie wat woe waar negeren? |
|
nietmeer
|
Mij  Maar ik denk dat Layda bedoeld dat je de aanvraag vanwege je dyslectie hebt genegeerd... |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
ik negeerde je niet Cootje, was gewoon in een hevige discussie...
en nu ga ik zo ook maar weer eens.. PAUZEEEE en hoe ik dat heb kunnen negeren. ik kreeg die kaart, maar had/heb eigelijk helemaal geen dislectie, en dat heb ik ze even verteld. ben gewoon niet goed in nederlands, dat is het bij mij |
|
Layda Erelid
ja haha je dyslexie verklaring  |
|
nietmeer
|
 Gaat iedereen nu weg???  |
|
Layda Erelid
ik niet  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Layda Erelid
ik ook werken  en het is verdomd veel, te veel dat het saai is  en neit motiverend  |
|
nietmeer
|
Oh gelukkig  Kleppen wij wel verder tot we weer gezelschap hebben  Had je mijn laatste blogpost al bekeken??? Zoooo mooi  Hoi Peter    Niet teveel werken jullie  is niet goed voor je  |
|
Layda Erelid
ja heb ik gekeken maar zonder geluid  (mag niet op werk) en thuis kan ik niet kijken omdat ik geen normale internet heb  wel super lief  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik had je blogje al gezien, hij is heel leuk (en ondeugend  ) |
|
nietmeer
|
En dan geen reactie  Maar meissie toch  Ben ik niet van je gewend  Het nummer dat meedraait onder het filmpje is Parels van K3, lees de songtekst maar eens als je m kunt vinden. Ik vind het echt een tekst voor een moeder aan een kind  |
|
Layda Erelid
ik zal zo stiekum luisteren heel zachtjes aan zetten ^.^ ik weet  maar soms gewoon geen tijd  ik lees eigenlijk alle blogjes  |
|
nietmeer
|
Quote Peter Willemse: Ik had je blogje al gezien, hij is heel leuk (en ondeugend  ) Dat issie zeker  Maar hij is mijn alles  @Layda: boefje  |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
Hoooi, ik ben weer terug   |
|
Layda Erelid
welkom terug SchapenKop  @ cootje: never  |
|
nietmeer
|
Hoi schaapie  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Hai SC  |
|
Layda Erelid
SC nog wat leuks te vertellen? |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
lol, waarom nou niet gewoon SK  k heb net heerlijk op een brugetje tussen de bomen gezeten in de zon  |
|
Freakje Erelid
 WMRindex: 310 OTindex: 3.416
|
hey mensjes  |
|
nietmeer
|
Layda: dit is een stukje van het begin van de tekst: elke ochtend als ik je zie wordt mijn hart opnieuw verrijkt als je even naar me kijkt dan geef je me parels elk moment dat je bij me bent is weer één van die juwelen die ik steeds met jou wil delen dan geef je me parels waar je m`n hart mee verwent Hoi Freakje  |
|