Stomwijzer |
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik weet het, ben er 'n beetje laat mee, maar wie kent de stomwijzer? En wat kwam er bij jou uit? KlikMijn uitslag: Ha! Dat is duidelijk. U had op de 22e november naar het stemlokaal moeten gaan en zonder pardon kunnen kiezen voor een kandidaat van: Lijst 3: VVD! Nou, dat was toch niet zo moeilijk, of wel? |
|
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ha! Dat is duidelijk. U had op de 22e november naar het stemlokaal moeten gaan en zonder pardon kunnen kiezen voor een kandidaat van:
Lijst 5: Fortuyn!
Nou, dat was toch niet zo moeilijk, of wel? |
|
|
Dweezle Senior lid WMRindex: 95 OTindex: 983 Wnplts: Eiland S |
Bedoel je niet de stemwijzer? Kwam elke keer wat anders uit: Partij voor de Dieren paar keer, SP en Christen Unie. Edit Mmore: WAT doe je?!!!!Ja, weet ik ook niet, ging iets fout sorry. Edit Mmore: Één keer op verzenden klikken is genoeg. Ja, dat weet ik natuurlijk ook wel. |
|
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Groenlinks had ik..  |
|
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
de SP had ik. en ik heb op iets anders gestemd op woensdag 22 november |
|
|
heb ik Oud Moderator
 WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
Ha! Dat is duidelijk. U had op de 22e november naar het stemlokaal moeten gaan en zonder pardon kunnen kiezen voor een kandidaat van:
Lijst 1: CDA!
|
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ha! Dat is duidelijk. U had op de 22e november naar het stemlokaal moeten gaan en zonder pardon kunnen kiezen voor een kandidaat van:Lijst 2: PvdA!
|
|
nietmeer
|
Ha! Dat is duidelijk. U had op de 22e november naar het stemlokaal moeten gaan en zonder pardon kunnen kiezen voor een kandidaat van:Lijst 2: PvdA!
|
|
nietmeer
|
Iekss, weer eens met Luna. Heje, kom joh, geef nou eens een reden om lekker een potje bonje te maken  |
|
|
Ikke
Oudgediende
Quote Kpuc: Iekss, weer eens met Luna. Hoe is 't mogelijk  |
|
|
Luna
Moderator
Het wordt echt te gek, we moeten het ergens over oneens zijn  |
|
|
nietmeer
|
Offtopic: Lust je schapenkaas? |
|
|
Luna
Moderator
Ja  |
|
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Vraag of ze stinkkaas met aubergine lust  |
|
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
stelling:de grootste krab ooit moet gewoon de pan in. 1)ja 2)nee nog n duwtje in de goede richting.. |
|
|
nietmeer
|
 Lekker happen. |
|
|
Luna
Moderator
Nee  |
|
|
Pluppel
Oudgediende
Ha! Dat is duidelijk. U had op de 22e november naar het stemlokaal moeten gaan en zonder pardon kunnen kiezen voor een kandidaat van:Lijst 7: D66!
Nou, dat was toch niet zo moeilijk, of wel? Jawel hoor, hier zou ik dus niet op stemmen |
|
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
as easy as dell;)
ik had lijst 1: CDa... |
|
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Ha! Dat is duidelijk. U had op de 22e november naar het stemlokaal moeten gaan en zonder pardon kunnen kiezen voor een kandidaat van:Lijst 13: Partij voor de vrijheid! Nou, dat was toch niet zo moeilijk, of wel? LOL!!! heb der nog op gestemd ook @alweerdood yup gewoon de pan in yum yum |
|
|
Ikke
Oudgediende
Quote Pluppel: Ha! Dat is duidelijk. U had op de 22e november naar het stemlokaal moeten gaan en zonder pardon kunnen kiezen voor een kandidaat van:Lijst 7: D66!
Nou, dat was toch niet zo moeilijk, of wel? Jawel hoor, hier zou ik dus niet op stemmen Heb je de D66 escape gepakt  |
|
|
Pluppel
Oudgediende
@ ikke, née  |
|
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ha! Dat is duidelijk. U had op de 22e november naar het stemlokaal moeten gaan en zonder pardon kunnen kiezen voor een kandidaat van: Lijst 7: D66! Nou, dat was toch niet zo moeilijk, of wel? Uhm  |
|
|
Pluppel
Oudgediende
Ha nog een lotgenoot  |
|
|