|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Andreesie: dat zijn dan tenminste ook geoie specs.. microsoft zegt zelf: 1 Ghz singelcore 512 MB 128 MB video
voor Vista daar geloof ik geheel nix van.. teminste niet de versie die in de winkel wordt aangeboden een streng uitgeklede versie... misschien. |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Quote heraux: jaja.. 2GB intern geheugen gelukkig is je eigen geheugen kort genoeg om er in mee te gaan..
en al die z g n snelle machines zijn uiteindelijk helemaal niet snel maar dat maakt nix.. dan koop je toch weer een nieuwe dat is onderdeel van je programma tenslotte..
meer meer verder verder sneller sneller en blijven klagen
ik begon met 8mhz en 768kb intern geheugen.. met die 128kb kon ik de pc behoorlijk versnellen - opstart tijd incluus wordperfect was perfecto met de nieuwe HD van 32Mb - zo snel heb ik een moderne pc nog NOOIT zien starten.
Functionaliteit?
Vertel me wat je nuttig met de pc doet?
Heraux, Ik heb een computer die nog wel 4 5 of 6 jaar meegaat en ook klaar is voor Windows Seven/Vienna... Daar heb ik speciaal naar gekeken als die speciaal uitkomt is mijn computer klaar. En 2 GB RAM is nog niet zo erg veel voor in een desktop computer hoor, en Vista kan het draaien. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Hoeveel megahertz weet ik niet. Maar om de haverklap geven ze ook aan: onvoldoende virtueel geheugen  |
|
heraux Oudgediende
Ik heb hier allemaal P-3s staan.. de P-4 sla ik over.. deed ik met de 286 en 486 ook.. geld verkwisting.
Zodra de bussen een revolutie meemaken en USB en HD in sync zijn.. nou dan zie ik wel. |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote heraux: Quote Andreesie: dat zijn dan tenminste ook geoie specs.. microsoft zegt zelf: 1 Ghz singelcore 512 MB 128 MB video
voor Vista daar geloof ik geheel nix van.. teminste niet de versie die in de winkel wordt aangeboden een streng uitgeklede versie... misschien. volgens microsoft is het genoeg... mijn eeepc start op met 23 seconden  |
|
heraux Oudgediende
2Gigabyte en Vista slikt 50% per default - dat is pas vreemd te accepteren.. |
|
Kameleon Oudgediende
EEEPC? Asus? Hmm, lollig notebookje  Maar ik heb liever mijn Medion Akoya E7210/ MD 96773  17 "  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@heraux: ook bij xp zo, vriend van me heeft 3 gig geheugen met xp, neemt 1,5 gig. ik heb 1 gig, en neemt 0,5 gig @Johann: een serieuze eigen categorie hoor, niet een zomaar lollig notebookje  hij kan halo draaien als het goed is  |
|
heraux Oudgediende
mijn pc is klaar voor de sloop en dat is ie zodra ik 'm kocht..
klaar gestoomd zijn voor een product dat nog niet uit is lijkt me mal.. want tegen die tijd gluren je ogen alweer voor een ander doel |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Kameleon Oudgediende
Heraux, zeg nou eerlijk, je moet een beetje met de tijd meegaan, anders loop je erg achter, je kan de P4 overslaan maar er is nu Dual Core en dat werkt perfect. Tenminste bij mij dan. |
|
Kameleon Oudgediende
Quote Andreesie: @heraux: ook bij xp zo, vriend van me heeft 3 gig geheugen met xp, neemt 1,5 gig. ik heb 1 gig, en neemt 0,5 gig @Johann: een serieuze eigen categorie hoor, niet een zomaar lollig notebookje  hij kan halo draaien als het goed is  Halo? Op een 7 of 8 inch scherm  Nooit gezien  Ik speel Halo liever op een 17" of groter  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
ik met 7" pw  @jb: p3 doet het nog prima met xp erop  maar over een jaar is dat echt andres |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Je hebt zelfs ook al Quad Core.  |
|
heraux Oudgediende
boeie - ik ga niet mee - ik gooi dadelijk alles weg en zet de data over op SATA-II.
meegaan wanneer en voor wie?
achter loop ik al mijlen - zolang de hardware voorradig is en prijs-bewust is alles operationeel |
|
Kameleon Oudgediende
@ Andreesie, ik draai nu XP op mijn P3 maar dat is echt traag. Het durt 5 minuten voor internet explorer 8 op te starten  Nee geintje maar het werkt erg traag. Ik heb liever mijn vertrouwde Dual Core AMD  @ PW, je hebt ook een AMD processor die is X3  |
|
heraux Oudgediende
Quote Peter Willemse:  Je hebt zelfs ook al Quad Core.  noem me één applicatie die vier kernen ondersteund? |
|
Kameleon Oudgediende
Windows Vienna  Nieuwe videoshoppers enzo... Ik heb gelezen dat XP ook X4 ondersteunt. |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@Johan: firefox binnen een halve minuut, snel genoeg  Quote Peter Willemse:  Je hebt zelfs ook al Quad Core.  ken ik, heb je tot nu toe niks aan jb: 7  |
|
heraux Oudgediende
Quote JohannBehrens: @ Andreesie, ik draai nu XP op mijn P3 maar dat is echt traag. Het durt 5 minuten voor internet explorer 8 op te starten  Nee geintje maar het werkt erg traag. Ik heb liever mijn vertrouwde Dual Core AMD  @ PW, je hebt ook een AMD processor die is X3  leer tunen gooi apps weg die je niet gebruikt er zijn mooie boeken over welke DLLs je kunt verwijderen.. experimenteer met nlite en slimfast je windows |
|
heraux Oudgediende
Quote JohannBehrens: Windows Vienna  Nieuwe videoshoppers enzo... Ik heb gelezen dat XP ook X4 ondersteunt. haha.. neen.. lijkt me niet wat kost een QC hall? |
|
Kameleon Oudgediende
@ Heraux, weetje dat ik al sinds 1995 met deze computer werk, met die P3? Ik heb uiteindelijk een computer extra gekocht in 2001 ofzo met Win XP  En die P4 uit 2001 was doorgebrand in 2008, dus heb ik zelf onderdelen gekocht en geassembleerd   Das mijn X2 geworden. |
|
heraux Oudgediende
Quote Peter Willemse:  Ik zit met 19" CRT   Maar de volgende wordt een breedbeeld lcd.  hoe leg jij dat uit aan je ogen? |
|
Andreesie
Oudgediende
|
ben effe solderen  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|