|
Gleadar
Erelid
 WMRindex: 1.671 OTindex: 4.278
|
metal bestaat langer dan pop.... |
|
nietmeer
|
Q draait trouwens niet eens zo veel pop hoor  ze draaien meer oude platen |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
JB wat zeg jij daar  |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Laat de metal-liefhebbers met rust JB!  Respecteer dat nou eens! |
|
Gleadar
Erelid
|
metal begon rond de jaren 80, pop is uit jazz onstaan rond de jaren 90... |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote JohannBehrens: Quote Andreesie: Quote JohannBehrens: Q draait nooit (en dat is maar goed ook) Disturbed en die troep.. zegdatnogeens  Q draait ( en dat is maar goed ook) nooit van die troep... *slaat jb bewusteloos* |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
@ Ghost, nou ik weet niet of ik dat gezegd heb maar ik bedoel dan dus de pop en alles wat erbij hoort weet je wel, alles met echte zang. En daarin blinkt Q uit vind ik  Ik luister dag en nacht 24/7  |
|
Mandarijntje Oudgediende
 WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
Hey everyone.  |
|
Kameleon Oudgediende
Quote M-Cyclone: Laat de metal-liefhebbers met rust JB!  Respecteer dat nou eens! Metal blazen we op  Metal blazen we op  @ Andreesie *slaat terug nadat ik weer bewust werd xD* @ GHOST  OUDE PLATEN?????    Manda   Wat vind jij van metal? |
|
M-Cyclone Oudgediende
Hoi Mandarijn!  |
|
Gleadar
Erelid
|
waarom is death metal geen echte zang? en ben jij zo'n persoon wiens recht heis dat te bepalen? het is allemaal zingen alleen de tonen en doelgroep verschillen enorm... |
|
nietmeer
|
hoi mandarijntje  JB, geen metal opblazen  dan wordt de muziek zo eentonig  |
|
Mandarijntje Oudgediende
 WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
Ik leef nog.  |
|
nietmeer
|
gelukkig  |
|
M-Cyclone Oudgediende
Muziek heeft 2 kenmerken: Er moet geluid aan te pas komen, en het moet de bedoeling hebben muziek te zijn. Metal voldoet hier aan.  Dus JB. Klep dicht  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote JohannBehrens: Quote M-Cyclone: Laat de metal-liefhebbers met rust JB!  Respecteer dat nou eens! @ Andreesie *slaat terug nadat ik weer bewust werd xD* slaatjbineencoma |
|
Kameleon Oudgediende
Quote Gleadar: waarom is death metal geen echte zang? en ben jij zo'n persoon wiens recht heis dat te bepalen? het is allemaal zingen alleen de tonen en doelgroep verschillen enorm... ik vind dat geen zingen, ik vind het gewoon schreeuwen  Het slaat echt nergens op. Quote the-ghost: hoi mandarijntje  JB, geen metal opblazen  dan wordt de muziek zo eentonig  Andreesie, je slaat mij niet in een coma, ik sla jou in een coma... Dan alsnog blijft Q overheersen  |
|
M-Cyclone Oudgediende
Mandarijn is alive!  |
|
nietmeer
|
JB, aan de ene kant geef ik je gelijk over metal  , ma er is een verschil tussen metal en metal  |
|
Gleadar
Erelid
|
JB dan kan ik ook over de jouwe zeggen. het is jou MENING, en feit is dat beide zingen is en jij niet het recht hebt te oordelen of het wel of geen goede muziek is en of het wel of geen zang is,. dat is het recht van de vele fans, want als het dat geschreeuw was waar jij het voor uitgeeft dan zou het niet gemaakt worden omdat er geen markt voor was... |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote JohannBehrens: Andreesie, je slaat mij niet in een coma, ik sla jou in een coma... Dan alsnog blijft Q overheersen  maarikhebjealineencomageslagen |
|
Kameleon Oudgediende
en dat verschil is  ? Dat het allebei nergens op slaat. |
|
M-Cyclone Oudgediende
Je mag vinden over metal wat je wil, als je er andere mensen maar niet op aankijkt, als zij iets anders vinden, JB! |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
|
|
Kameleon Oudgediende
Caster, vertel mij nu dat je geen metal luistert alsjeblieft...  Hoe is het?  Lol er stond net een poll op ergens een hyve, christen zijn en heavy metal luisteren xD |
|