|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
JB, ja realiteit kan ook in metal zitten ja  Heb je het ooit wel eens goed geluisterd voor je erover oordeelt?  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Modje?  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote JohannBehrens: @ Andreesie, ik wil dit niet onvriendelijk noemen, ik zeg gewoon wat ik vind  jebentgewoonirritantbezig |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
@ Andreesie jij wil zeggen dat jou letters aan elkaar niet irritant zijn?  @ Caster, ja ik heb het vaak zat geluisterd, helaas zonde van mijn tijd  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Dus.. |
|
Gleadar
Erelid
 WMRindex: 1.671 OTindex: 4.278
|
JB! ANDREESEL!  AF! |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Quote JohannBehrens: Muziek hoort een verhaal te vertellen, daarvoor is muziek ontworpen en metal is geschreeuw, en dan de teksten die die bands of hoe dat dan ook mag genoemd worden 'zingen', vind ik al nergens op slaan. De hele quote voor JB. Zo uit zijn verband gerukt, heb ik het niet. |
|
Caster Oudgediende
|
@Jannick, nee dit is net een leuke discussie  JB, er zijn ook variaties binnen metal, hoeveel bands heb je gehad?  |
|
Kameleon Oudgediende
@ GLEA, ne ik blijf lekker staan, luister ik beter pop xD @ MC whoops stond dat daar, oke dan, excuses. Quote Caster: @Jannick, nee dit is net een leuke discussie  JB, er zijn ook variaties binnen metal, hoeveel bands heb je gehad?  Stuk of 10 geloof ik.... Met elk heb ik 3 nummers geluisterd  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Gleadar: JB! ANDREESEL!  AF! Je doet zelf ook mee, vooral door nu anderen de mond te snoeren..  |
|
nietmeer
|
ik ga ervandoor  laters  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
En dat alleen om een verschillende smaak van muziek? hopla, ik zal eens kijken of die ring aan de zolder er nog is, dat wordt zometeen hijsen heren  |
|
Caster Oudgediende
|
Als je (ik bijvoorbeeld) pop leuk vindt, okee. Als je (ik onder andere) rock leuk vindt, okee. Als je (ik niet dan) metal leuk vindt, okee. Oordeel niet over andermans mening  |
|
M-Cyclone Oudgediende
Gewoon respect hebben, voor andermans muzieksmaak en we zijn een heel eind.  |
|
Gleadar
Erelid
|
JB je luistert wat jij mooier Vind! @Jannicknee die twee voeren een halve oorlog ik wil gewoon een leulke discussie voeren.. of althans proberen.. |
|
Kameleon Oudgediende
Quote Jannick: Quote Gleadar: JB! ANDREESEL!  AF! Je doet zelf ook mee, vooral door nu anderen de mond te snoeren..  Wat gij niet wil wat u gescheid, doe dat ook een ander niet, dus we stoppen nu, oke?  |
|
M-Cyclone Oudgediende
Dag TG!  |
|
Kameleon Oudgediende
Quote Gleadar: JB je luistert wat jij mooier Vind! @Jannicknee die twee voeren een halve oorlog ik wil gewoon een leulke discussie voeren.. of althans proberen.. PROBEREN??? Doe normaal... Edit: ik hoest mijn hele borstkas er nog uit  |
|
Gleadar
Erelid
|
hmfg ok  |
|
Caster Oudgediende
|
Doei Ghost   |
|
Jannick
Oudgediende
omg het niveau ligt weer eens laag.. Ik ben weg, toedeloe  |
|
Gleadar
Erelid
|
hoezo doe normaal? het wordt hier weat te hevig voor een leuke discussie.. |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote JohannBehrens: @ Andreesie jij wil zeggen dat jou letters aan elkaar niet irritant zijn?  hebgeenspatiebalk |
|
Kameleon Oudgediende
Blijf maar Jannick we gaan iets anders discussieren oke?
@ Andreesie, op je EEEpc? |
|
Jannick
Oudgediende
JB, nope, moet toch mams roepen en ben met basgitaar bezig  toedelsz  |
|