|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
eeeen?  |
|
nietmeer
|
hoi caster   |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
JB, ik weet niet hoor 't gaat toch ook om wat ze zingen? en of ze dat nou zingen uitspreken of schreeuwen maakt dan toch niet uit? |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Hoi Caster  @ JB, Ik luister ook geen metal, maar je mag anderen er niet op aankijken als ze dat wel doen. |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Er is een verschil tussen zingen en schreeuwen LQ en anderen. Schreeuwen is gewoon niet gepast in muziek. Zingen is een kunst, schreeuwen niet xD Quote M-Cyclone: Hoi Caster  @ JB, Ik luister ook geen metal, maar je mag anderen er niet op aankijken als ze dat wel doen. Mooi MC, jij mag blijven   |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hoezo is dat nou weer niet gepast  |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Ik luister geen Metal nee  Maar iedereen luistert wat ie wil   |
|
M-Cyclone Oudgediende
@ JB, Eerst maar gewoon respecteren dat sommigen een andere muzieksmaak hebben dan jij. |
|
Gleadar
Erelid
 WMRindex: 1.671 OTindex: 4.278
|
@JB WEDEROM... jij hebt niet het recht te oordelen of het wel of niet gepast is, wel of niet een kunst, als iemand het goed kan verheft die het tot een kunst, wat Angela Gossow doet voor de death metal of jamie oliver voor het koken of Anouk voor de pop |
|
Kameleon Oudgediende
Muziek hoort een verhaal te vertellen, daarvoor is muziek ontworpen en metal is geschreeuw, en dan de teksten die die bands of hoe dat dan ook mag genoemd worden 'zingen', vind ik al nergens op slaan. |
|
Caster Oudgediende
|
En sinds wanneer bepaal je nou wie mag blijven of niet  Ik kom gewoon in het café omdat dat leuk is  Niet om er weer uitgezet te worden als ik metal zou luisteren  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote JohannBehrens: Muziek hoort een verhaal te vertellen, endatkanookmetschreeuwen,JAAA!?!?!?  |
|
nietmeer
|
JB, linkin park heeft anders heel goeie teksten hoor  over katrina en bush bijvoorbeeld  |
|
Kameleon Oudgediende
Luister jij metal dan?  WEGWEZEN   Nee deze ene keer mag je blijven... En dat met MC die mag blijven dat is simpelweg een geintje, dat moet je inzien  |
|
M-Cyclone Oudgediende
Quote Caster: En sinds wanneer bepaal je nou wie mag blijven of niet  Ik kom gewoon in het café omdat dat leuk is  Niet om er weer uitgezet te worden als ik metal zou luisteren   Goed zo Caster! @ JB, Ik luister hardstyle en dat zit in dat zelfde verdomhoekje als waar jij metal nu indrukt. |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote JohannBehrens: Luister jij metal dan?  WEGWEZEN   Nee deze ene keer mag je blijven... jijmoetzelfweg |
|
Gleadar
Erelid
|
@ JB
Disposable Heroes can Chimaira vertelt over de gruwlijkheden uit WO I, vanuit het oogpunt van een soldaat en officier. dat wat jij nu zegt hangt af van band en muziek stijl en is niet af te schrijven op 1 muziek stijl! |
|
Caster Oudgediende
|
Quote JohannBehrens: Luister jij metal dan?  WEGWEZEN   Nee deze ene keer mag je blijven...  en  Dat bedoel ik dus dat moet je niet bepalen  |
|
Kameleon Oudgediende
1 Moment mensen moet effe wat doen, broertje roept weer eens  |
|
nietmeer
|
@MC, gelukkig geen hard core |
|
Gleadar
Erelid
|
JB
A Theory Of An Evening Sky van With Passion vertelt over een reiziger die in een spookstad komt... |
|
Kameleon Oudgediende
Core? Oh ja mijn Core 2 Duo is net ALWEER doorgebrand.
@ Glea, dat zijn dus gewoon geen dingen die je hoort te zingen/schreeuwen, luister eens naar Anouk ofzo dat gaat simpelweg over dingen in het normale leven en liefde enzo... |
|
Caster Oudgediende
|
Tot zo JB   @Ghost, ja hardcore vind ik ook niet goed  Ik ben meer rock/pop  |
|
M-Cyclone Oudgediende
Hoezo TG  Vindt hardstyle gewoon vetter.  |
|
nietmeer
|