|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote JohannBehrens: Core? Oh ja mijn Core 2 Duo is net ALWEER doorgebrand.  Quote JohannBehrens: 1 Moment mensen moet effe wat doen, broertje roept weer eens    |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
@ Caster, hou jij zo erg van pop dan? Oke dan  |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
@JB, Anouk schreeuwt ook in veel nummers  |
|
Kameleon Oudgediende
Quote Andreesie: Quote JohannBehrens: Core? Oh ja mijn Core 2 Duo is net ALWEER doorgebrand.  Quote JohannBehrens: 1 Moment mensen moet effe wat doen, broertje roept weer eens    Lekker vriendelijk   Ik heb net mijn broertje geholpen met CoD 4 en hem gelijk afgeschoten  . |
|
Kameleon Oudgediende
Quote Caster: JB, Anouk schreeuwt ook in veel nummers  Noem dan eens de nummers svp  Edit: net effe AMD gebeld en ze komen de Athlon 64 X2 2,4 GHz ophalen  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Wie heeft een gamecube??  |
|
Gleadar
Erelid
 WMRindex: 1.671 OTindex: 4.278
|
JB je mag denken wat je wil. maar jij hebt niet het recht te oordelen wat goed is en wat niet of wat "kunst" is en wat niet... |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
@ JB, Wat maakt het nou uit, hoe het verhaal verteld word? Het gaat om het verhaal!  |
|
Caster Oudgediende
|
Girl bijvoorbeeld   |
|
M-Cyclone Oudgediende
Ik heb een GC Jannick!  |
|
Kameleon Oudgediende
Een verhaal moet wel realiteit bevatten anders word het fantasy en geen metal  |
|
Jannick
Oudgediende
@Cyclone, heb je een breedband adapter? |
|
M-Cyclone Oudgediende
Quote JohannBehrens: Een verhaal moet wel realiteit bevatten anders word het fantasy en geen metal  Dat noemt men fictie JB. Geen Fantasy. |
|
Kameleon Oudgediende
Quote Caster: Girl bijvoorbeeld   Die ken ik niet  Misschien als ik hem (haar) hoor  |
|
Gleadar
Erelid
|
ik denk dat metal meer realitiet heeft dan pop  |
|
Caster Oudgediende
|
JB, oordeel dan niet zo snel xD |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote JohannBehrens: Quote Andreesie: Quote JohannBehrens: Core? Oh ja mijn Core 2 Duo is net ALWEER doorgebrand.  Quote JohannBehrens: 1 Moment mensen moet effe wat doen, broertje roept weer eens    Lekker vriendelijk   netalsjou,jijbentookzolekkervriendelijkbezig  |
|
M-Cyclone Oudgediende
@ Jannick, denk het niet.  |
|
Caster Oudgediende
|
Quote Gleadar: ik denk dat metal meer realitiet heeft dan pop  Ja misschien wel, maar bij pop kun je voor elke emotie wel een nummer vinden  |
|
Kameleon Oudgediende
@ Andreesie, ik wil dit niet onvriendelijk noemen, ik zeg gewoon wat ik vind  |
|
Jannick
Oudgediende
LAten we gewoon aardig tegen elkaar doen.. Oke?  #Cyclone, oke  |
|
Kameleon Oudgediende
Quote Caster: Quote Gleadar: ik denk dat metal meer realitiet heeft dan pop  Ja misschien wel, maar bij pop kun je voor elke emotie wel een nummer vinden  Daarom luister ik pop, voor het gevoel en de gedachten achter de nummers. Realiteit in Metal?   In een spookstad lopen   |
|
M-Cyclone Oudgediende
Quote JohannBehrens: Metal is geschreeuw Je presenteert je mening echter als feit, en dat is fout! |
|
Gleadar
Erelid
|
JB & Caster
dat is bij metal net zo. als ik energiek ben luister ik haunted als ik depri ben luister ik end it all als ik verliefd ben Carry The Cross... |
|
Kameleon Oudgediende
@ MC Ik heb het gevoel dat jou Quote dusdanig aangepast is dat mijn zin niet meer klopt.
@ Gleadar, in pop dan krijg je bijvoorbeeld bij energiek snelle nummers. Bij verliefdheid langzamere nummers en desnoods gemiddeld, metal is elke keer hetzelfde. |
|