|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
Quote pietjevlip: Stefsel klinkt raar  kom je daar nu pas achter  lijkt op stijfsel  |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
Oh, misschien kan je het toch wel laten hangen voor het geval ik voor het eerst in m'n leven ga slaapwandelen  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
|
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Og ja dat is wel handig, misschien moet ik een kurk in mijn mond 's nachts, het schijnt dat ik 's nachts praat, en dat wil ik niet, straks vertel ik nog dingen die mensheid neit kan verdragen  |
|
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
@Steffie, Ik heb één hele reactie geplaatst @gothic, eens is de eerste keer  |
|
Kameleon Oudgediende
@ Steffie, ik dacht dath et niet zo'n vaart zou lopen blijkbaar toch wel 28 pagina's  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote JohannBehrens: Og ja dat is wel handig, misschien moet ik een kurk in mijn mond 's nachts, het schijnt dat ik 's nachts praat, en dat wil ik niet, straks vertel ik nog dingen die mensheid neit kan verdragen  neem het op.. met een stem-gevoelige recorder en een stevige schijf voor opslag wordt het s 'morgens misschien wel de grootste humor het dan te beluisteren..  |
|
gothic Erelid
|
Misschien heb ik al wel een keer eerder geslaapwandeld maar heb ik dat verdrongen  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
Stefsel
Oudgediende
|
Ja de boel is even letterlijk volgespamd door mensen die eerst een 8 voudige post wilden en toen telkens besloten voor meer te gaan  Volgens mij wilde Pablo en Jersan een 100 voudige post proberen  |
|
Traevel Oudgediende
Ik praat wel eens in m'n slaap  |
|
Kameleon Oudgediende
haha, lekker dan Steffie, je kan ze toch van je blog bannen? Quote Traevel: Ik praat wel eens in m'n slaap  Zie de reactie van heraux, leuk idee, dank je heraux   |
|
gothic Erelid
|
Ik als het goed is niet. Heb nog nooit commentaar gekregen op praten of snurken |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Quote Traevel: Ik praat wel eens in m'n slaap  ik soms ook  . Op een of andere manier altijd als delenn en ik weg zijn en we in de zelfde kamer slapen en ik in mijn slaap delenn heel hard wakker gil en ik zelf verder slaap  @JB: ik ga niemand bannen hoor  |
|
Kameleon Oudgediende
Mijn vader zegt dat ik praat in mijn slaap, en dat hij er niets van verstaat dus dat is al een +punt  En op kamp in groep 8 zei een vriend dat mijn tijdens mijn slaap met mijn ogen half open slaap  |
|
heraux Oudgediende
Quote Traevel: Ik praat wel eens in m'n slaap  wat zeg je? oh, je bent wakker.. oops  |
|
Traevel Oudgediende
Laten we het maar even niet over snurken hebben   Alleen zeg ik nooit iets zinnigs JB @heraux, misschien wel  |
|
heraux Oudgediende
Quote JohannBehrens: Mijn vader zegt dat ik praat in mijn slaap, en dat hij er niets van verstaat dus dat is al een +punt  En op kamp in groep 8 zei een vriend dat mijn tijdens mijn slaap met mijn ogen half open slaap  tja, dat is eigenlijk - denk ik - niet gezond.. lijkt me - omdat dan lucht bij je ogen komt.. en deze drogen dan uit.. of niet? |
|
Kameleon Oudgediende
Ik ook niet denk ik, terwijl het wel cool is met half open ogen te slapen  |
|
Kameleon Oudgediende
Quote heraux: Quote JohannBehrens: Mijn vader zegt dat ik praat in mijn slaap, en dat hij er niets van verstaat dus dat is al een +punt  En op kamp in groep 8 zei een vriend dat mijn tijdens mijn slaap met mijn ogen half open slaap  tja, dat is eigenlijk - denk ik - niet gezond.. lijkt me - omdat dan lucht bij je ogen komt.. en deze drogen dan uit.. of niet? Mijn opa deed dat ook altijd  Misschien een tikje in de familie?  Knipperen doe ik denk ik wel om mijn ogen te bevochtigen |
|
Traevel Oudgediende
Quote SteffieKooij: in mijn slaap delenn heel hard wakker gil en ik zelf verder slaap  Ik gil gelukkig niet  Ik oefen schijnbaar mijn Engels 's nachts  |
|
Kameleon Oudgediende
haha traevel  weetje ik kan beter Engels dan Nederlands  |
|
heraux Oudgediende
Quote Traevel: Quote SteffieKooij: in mijn slaap delenn heel hard wakker gil en ik zelf verder slaap  Ik gil gelukkig niet  Ik oefen schijnbaar mijn Engels 's nachts  ik poep chinees, is dat ok.. in deze tijd? |
|
Stefsel
Oudgediende
|
JB: dat jij geen zere ogen hebt  Helemaal opgedroogd  Jullie hebben geluk, jullie zeggen niks zinnig. Ik praat juist heel duidelijk Ik had op vakantie ooit een nachtmerrie over wespen en ik had tegen delenn gezegd mep me maar als ik praat, dan wordt ik wel weer stil  . Maar ja toen had ik een wespennachtmerrie en net op het moment dat ik droomde en gilde dat die wesp me bijna te pakken had, sloeg delenn me en toen gilde ik nog harder omdat die wesp me prikte, maar dat was dus delenn  volgen jullie het nog  |
|
gothic Erelid
|
Ik word wel eens in paniek wakker ook heel raar  |
|