|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
ja hoor ik wel, ik doe morgen (vanaf) havo dus jah   |
|
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
@heraux, ligt eraan wat je gegeten hebt @Steffie, ja hoor  Je dacht dat delenn een weps was @gothic, heeft iedereen toch wel eens?  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
@Steffie* "volgen jullie het nog " Zeker, ik had ook een wespenmerrie.. een heeeele grote stak me.. door mijn hand heen.. waarom die pijn zo echt leek weet ik niet.. misschien stak me iets? |
|
Kameleon Oudgediende
@ Traevel, dat kan wel hoor  Mijn broertje is ook een wesp maardan egt net zo kl*te  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
delenn is geen wesp  delenn is een lief zusje  en de WMR-dokter  |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
@Traevel, was voornamelijk in de vakanties, toen ik nog met m'n ouders mee ging. Maar hun gingen kamperen steeds, en steeds als ik in een tentje ging slapen of in een slaapzak lag raakte ik in paniek. |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
@Delenn; ich habe bauchsmertzen.. was jetzt? |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
@Traevel:  , hoe zou jij je voelen als je droomt dat iets je heel hard gaat prikken en je voelt opeens iets tegen je lichaam. Je zou echt wel gillen  Maar gelukkig is delenn het gewend als we samen ergens zijn  Ook een keer 's nachts mijn lens laten vallen op vloerbedekking, kon hem niet vinden, maar het was in een huis met veel mensen, dus moest ik haar wakker maken om die lens te zoeken  Vond ze ook niet zo leuk  , maar gelukkig zijn we nog steeds vrienden  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
weet je? nu ga ik echt maar eens naar bed  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Quote heraux: @Delenn; ich habe bauchsmertzen.. was jetzt? delenn is er niet hoor  Die slaapt al  |
|
Kameleon Oudgediende
Andreesie  Was jij aan het luistervinken bij ons?  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@jb: nee, torrents zoeken enzo  deze pc kan ik dag en nacht aan laten staan zonder dat iemand het merkt  |
|
Traevel Oudgediende
@gothic, ja  ik praat ook alleen als ik niet in m'n eigen bed lig @Steffie, je moet wat voor elkaar over hebben @heraux, delenn is er niet  Welterusten Andreas  |
|
Kameleon Oudgediende
trusten Andreas, enne niet meer luistervinken  Ieuw, mijn computer viel uit elkaar en er lag een dod muis in  Gadverdamme |
|
Andreesie
Oudgediende
|
nee johann  |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
Ik slaap altijd heel erg slecht als ik bij iemand ga logeren. M'n eigen bedje ligt toch het lekkerst. En die ga ik nu opzoeken. Welterusten allemaal   |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
Traevel Oudgediende
Welterusten gothic  |
|
Kameleon Oudgediende
Weltrusten allemaal, ik zoek maar mijn bed op (google  ) Moet morgen om half 8 ut de veren voor school... Doei   |
|
Traevel Oudgediende
Welterusten JB  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
zo iedereen gaat ervandoor, nou ja ik ga er om half 12 ook vandoor. Morgen een hoop te doen  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Quote JohannBehrens: delenn is geen wesp hoor PV Ik stel je gerust in ieder geval   Wel eeen fijne WMR Dokter.  Conclusie: ze is geen wesp, maar kan wel prikken  |
|
Kameleon Oudgediende
Trusten Traevel, tot morgen denk ik  doei doei |
|
Traevel Oudgediende
@Steffie, dat is ook de reden dat ik vandaag niet om half vijf pas ga slapen   |
|