|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
|
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
dan eerst even een nieuw blog maken, 5 minuutjes geduld |
|
nietmeer
|
the-ghost nee ik heb nog geen school  komt ook niet, lukt me nog niet  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
|
|
nietmeer
|
ok |
|
nietmeer
|
Quote the-ghost: ok is dat raar dan  |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
blogje is klaar  |
|
nietmeer
|
Quote Jersan: Quote the-ghost: ok is dat raar dan  nou, ik zou zeggen dat je wel verder wilt leren voor een beroep  |
|
nietmeer
|
the-ghost al zou ik het willen, het lukt toch niet  en werken - alleen als schrijver, anders liefst niet... |
|
nietmeer
|
@jersan, tja, schrijver heb je niet direct een opleiding voor nodig nee  |
|
|
Quote the-ghost: jersan, tja, schrijver heb je niet direct een opleiding voor nodig nee  Een opleiding journalistiek of nederlandse letterkunde oid zou wel erg handig zijn hoor  |
|
nietmeer
|
the-ghost wel talent  |
|
nietmeer
|
Quote Jersan: the-ghost wel talent  dat heb je voor elk beroep wel nodig, in meer of mindere mate  |
|
nietmeer
|
Berniew hieft niet persé  het meeste leer je door gewoon door te schrijven, jarenlang  |
|
nietmeer
|
kon je met gamen maar rijk worden  dan wist ik het wel  |
|
|
Quote Jersan: Berniew hieft niet persé  het meeste leer je door gewoon door te schrijven, jarenlang  Nee, hoeft zeker niet. maar het geeft je wel een enorme voorsprong. |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Ik ga maar eens aan het werk, ik laat delenn eventjes in stilte haar verdriet uitoefenen  geestje, wordt beta-tester  |
|
nietmeer
|
Berniew misschien  maar op het schrijversforum waar ik zit zitten genoeg uitgegeven schrijvers en schrijfsters die nooit letterkunde enzo hebben gestudeerd, voor wie het eerst een hobby was  |
|
nietmeer
|
werk ze PV   |
|
|
@pv: heb jij delenn verdriet aan gedaan?  jij smiecht  maar werk ze  |
|
nietmeer
|
werkze PV  |
|
nietmeer
|
wat doen die  -emoticons eigenlijk met hun rechterhand?  |
|
nietmeer
|
Quote pietjevlip: Ik ga maar eens aan het werk, ik laat delenn eventjes in stilte haar verdriet uitoefenen  geestje, wordt beta-tester  ik zat meer aan wedstrijden te denken, ma tester is ckers geen slecht idee  |
|
|
jersan: ik zeg ook niet dat t niet kan  maar heeeel veel mensen (willen) schrijven, maar slechts een aantal lukt het om daar een beroep van te maken. En zolang t eerst een hobby is, moet er toch op de een of andere manier geld binnen komen om te overleven. En dan is een opleiding erg handig  Edit: en als t dan ook nog een opleiding is waar je plezier in hebt en wat aan hebt in je toekomst en bij je hobby, dan is dat mooi meegenomen  |
|
nietmeer
|
daar heb je volkomen gelijk in berniew  |
|