|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Quote the-ghost: computeren, lezen, muziek luisteren, gamen, sporten  dat zijn mijn belangrijkste hobby's als je dat allemaal combineert, dan rolt er t volgende ideale beroep uit: -> tester van de wii fit  |
|
nietmeer
|
ik hou meer van race en schiet spellen  |
|
|
Die zijn toch ook voor de wii verkrijgbaar?  |
|
nietmeer
|
zou best kunnen  ik zou het niet weten, ik focus meer op de 360  |
|
|
Ik weet t ook niet  maar ik dacht dat er een soort ninja spel was, waarbij je de wii-mote als een katana kon gebruiken  |
|
nietmeer
|
lache, ma moet ik wel eerst een wii kopen |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
kost niks  |
|
|
delenn trakteert op wii's?  |
|
Delenn
Oudgediende
daar reageer ik maar niet op  |
|
nietmeer
|
Quote delenn: kost niks  hoezo, geef jij ze weg? dan wil ik er wel een  |
|
|
Quote delenn: daar reageer ik maar niet op  wie zwijgt, stemt toe  |
|
nietmeer
|
helemaal mee eens   |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
Ja als je ze weggeeft waarom heb ik er dan geen. Kan ik hem ook om 4 uur 's nachts gebruiken, alle meubels SCHUIVEN en herrie maken. Lekker de buren terugpakken  |
|
nietmeer
|
Quote SteffieKooij: Ja als je ze weggeeft waarom heb ik er dan geen. Kan ik hem ook om 4 uur 's nachts gebruiken, alle meubels SCHUIVEN en herrie maken. Lekker de buren terugpakken  voor een goed doel moet delenn er toch wel een over hebben toch?  |
|
|
@Steffie: heeft jouw autootje een trekhaak?  want ik denk dat delenn een karretje vol met wii's naar de bowling mee moet nemen na deze belofte  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
@berniew, nee, maar ik heb wel een achterbak  (niet immens groot, maar er kunnen makkelijk 2 boodschappentassen in, dus plek zat  EN een achterbank aan 1 kant, want gleader moeten we volgens mij ophalen. Of was dat gleader niet  (slecht geheugen hierzo) |
|
|
@Steffie: als je iemand op moet halen, is t wel verstandig als je weet WIE je op moet halen  Maar goed, de ruimte voor de wii's is dus geregeld  dank je  ow.. en delenn ook bedankt!! want zonder jou was dit niet mogelijk    |
|
Stefsel
Oudgediende
|
berniew: ja ik raak in de war van alle echte namen van alle mensen, maar volgens mij was het gleader, delenn onthoud dat en ik rijd  |
|
Delenn
Oudgediende
|
|
Stefsel
Oudgediende
|
berniew: Delenn ziet het al helemaal zitten  |
|
nietmeer
|
dat blijkt  |
|
Delenn
Oudgediende
jullie zijn niet wijs hoor  alles wat ik zeg wordt tegen me gebruikt  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
@Delenn, ja dat is toch logisch, ken je je rechten niet: Everything you say can be used in a court of law the cafe  |
|
|
@Steffie: ja, ik zie t aan de blik in haar ogen. Ze kijkt altijd zo vrolijk, vind je ook niet @Delenn: goed he  |
|
nietmeer
|
everything you say can and will be used against you   |
|