|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
jeetje, deleen begint al te lallen  Snel EHBOD (eerste hulp bij ongewenst dronkenschap  ) Steffie, ik wist niet dat je BOB was? Waar is Steffie dan?   Beetje droog  |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
@berniew: Ze zijn toch dronken  Merken ze niet @Delenn, hup naar pim pam pet ik zit al de hele tijd te wachten  |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
@Johann, je hoeft ook niet perse te bowlen  Je komt daar vooral voor de meeting, 't bowlen is extra  |
|
Kameleon Oudgediende
Ja Pablo dat weet ik, maar ik wil Delenn eens zien bowlen, na wat Steffie zei dat ze niet kan bowlen. |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
|
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
ey!! delenn niet zo plagen ja  |
|
Kameleon Oudgediende
Kpuc, die is wel leuk ja   Maar weet iemand hoe het kan dat ik steeds onderaan sta in de bowlinglijst? Ook als er nieuwe mensen zich opgeven blijf ik onderaan  Quote berniew: ey!! delenn niet zo plagen ja  Had je het tegen mij?  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Boe  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
berniew: Ik plaag haar niet hoor  Wij gaan voor de lol, niet voor het winnen.(  ) Dan moeten we gaan midgetgolfen  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
Quote Stef : @JB, ze kan toch al niet zo goed bowlen  kan ik toch niks aan doen?  |
|
nietmeer
|
Quote JohannBehrens: Maar weet iemand hoe het kan dat ik steeds onderaan sta in de bowlinglijst? Ook als er nieuwe mensen zich opgeven blijf ik onderaan  omdat jij je als laatste hebt aangemeld op WMR  hoi Jannick   |
|
|
Ik had t tegen iedereen in t algemeen!  |
|
nietmeer
|
@Steffie wat heb jij tegen Delenn vandaag  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
|
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
Quote Jersan: @Steffie wat heb jij tegen Delenn vandaag    |
|
Kameleon Oudgediende
Quote delenn: Quote Stef : JB, ze kan toch al niet zo goed bowlen  kan ik toch niks aan doen?  Ik kan ook niet bowlen hoor Delenn, ik heb telkens de handicap dat ik geen hekjes heb aan de zijkant, aangezien mijn broertje 9 is en geen hand oog coordinatie heeft, moet het persé met hekjes en dat ben ik nu gewend....   |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Quote delenn : Quote Stef : JB, ze kan toch al niet zo goed bowlen  kan ik toch niks aan doen?  Zei ik dat dan dat je er wat aan kon doen.  Ik deelde alleen wat mee. Of ze het nu weten of er volgende maand achter komen. Maakt dat uit? |
|
nietmeer
|
@Delenn heb jij Steffie geslagen   ik kan ook niet goed bowlen  soms wel 8 kegels om  maar verder ook niet echt  |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
@Steffie, kan jij er niets aan doen om de snelheid te verhogen waarmee d'r lichaam de alcohol afbreekt? |
|
Kameleon Oudgediende
Ach ja, uiteindelijk gaat het om de lol toch? |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Ik heb echt dagen dat ik echt 1 en 1 gooi, barslecht dus en andere dagen gaan de strikes achter elkaar. 18 oktober wordt vast slecht  |
|
|
Quote SteffieKooij: Ik heb echt dagen dat ik echt 1 en 1 gooi, barslecht dus en andere dagen gaan de strikes achter elkaar. 18 oktober wordt vast slecht  Ik hoop t, want ik wil winnen  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
@Pablo: Ja ik kan Cytochroom P450 geven  Moet ik het denk ik wel eerst maken, maar dat kan  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Quote JohannBehrens: berniew, ik ben er ok nog.. Ik heb 1 keer trouwens de bowlingbal zeg maar als je naar achter gaat met je arm om hem te gooien dan glipte die bal uit mijn vingers en tegen die computer aan die de namen enzo regelt  awwwww   |
|