|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@JB: en toen regelde die computer dat je een strike had?  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
Quote Jersan: @Delenn heb jij Steffie geslagen   ja   en ik had een goede reden maar ik weet de reden niet meer   @iedereen; ik heb een goede reden dat ik niet kan bowlen! vraag maar aan Bernie of Stef, die weten het  JB: Ik weet bij weet ik NIET in de groep ga  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Quote berniew: JB: en toen regelde die computer dat je een strike had?  Eigenlijk toen flipte die computer en de bowlingballen die je gooide kwamen niet meer terug  Even later kreeg ik een strike toen 1 kegel bleef staan   |
|
|
@Delenn: bij wie dan?  Bij mij wel toch?   |
|
Delenn
Oudgediende
bij JB, die gooit te gevaarlijk  |
|
Kameleon Oudgediende
Quote delenn: Quote Jersan: @Delenn heb jij Steffie geslagen   JB: Ik weet bij weet ik NIET in de groep ga  Ik zal als het fout gaat zorgen dat hij niet naar jou of Steffie of Berniew of Jersan of wie dan ook vliegt   |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
Quote delenn: Quote Jersan: @Delenn heb jij Steffie geslagen   ja   en ik had een goede reden maar ik weet de reden niet meer   iedereen; ik heb een goede reden dat ik niet kan bowlen! vraag maar aan Bernie of Stef, die weten het  @Delenn, volgens mij was er geen reden  Mag ik het vertellen dan  Ga je wel bij mij  anders moet ik huilen  |
|
|
Zonder reden geslagen?  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
Delenn
Oudgediende
nee het was een goede reden! maar ik weet niet meer  ja ik ga wel bij jou in een groepje stef  |
|
nietmeer
|
Quote delenn: Quote Jersan: @Delenn heb jij Steffie geslagen   ja   en ik had een goede reden maar ik weet de reden niet meer   wat onaardig  |
|
Kameleon Oudgediende
Quote delenn: nee het was een goede reden! maar ik weet niet meer  ja ik ga wel bij jou in een groepje stef  Om niet bij mij in de trein te hoeven zeker? |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Delenn en ik ga lekker samen (smiley die zijn tong uitsteekt, maar die hebben we niet  ) En berniew, ga je ook bij ons, het winnende team  |
|
Kameleon Oudgediende
Quote SteffieKooij: Delenn en ik ga lekker samen (smiley die zijn tong uitsteekt, maar die hebben we niet  ) En berniew, ga je ook bij ons, het winnende team  Dat moet ik nog zien, Jersan, wil je mij helpen, we moeten Delenn en aanhang afmaken in het bowlen... |
|
|
@Steffie: als t mag  maar accepteer je dreamertje dan ook??  want die gaat ook mee met mij  Edit: nahja, ik met haar eigenlijk  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
berniew, ja hoor, maakt mij niet uit  Ligt eraan hoe hard je wilt winnen  Kan ze goed bowlen dan  |
|
Delenn
Oudgediende
Delenn en aanhang  |
|
nietmeer
|
@Johann ik wil zeker helpen  Delenn inmaken, altijd  ik kan 't een klein beetje  |
|
nietmeer
|
Quote delenn: Delenn en aanhang  jij en Pablo ja  en je hele WMR-familie  |
|
|
@Steffie: umm.. geen idee of ze goed is. Volgens mij "normaal" @Delenn: is dat de naam van ons team?  |
|
Delenn
Oudgediende
@jersan; en stef en nu ook bernie en dreamer @Bernie; blijkbaar  |
|
nietmeer
|
@Delenn 5 per baan  ik en Johann en wie nog meer o de andere baan?  wij moeten ook een baan hebben  |
|
Kameleon Oudgediende
Quote delenn: Delenn en aanhang  Quote Jersan: @Johann ik wil zeker helpen  Delenn inmaken, altijd  ik kan 't een klein beetje  Quote Jersan: Quote delenn: Delenn en aanhang  jij en Pablo ja  en je hele WMR-familie  @ Delenn, leuk hé? @ Jersan, geweldig, volgens mij heb ik Gleadar, Naaoomii en Caster ook achter me @ Jersan, wie is mijn familie dan?   |
|
|
@Delenn: krijgen we dan ook speciale shirtjes enzo?  |
|
nietmeer
|
|
|