|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Dag Berniew  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@Delenn: zo'n geitenwollensokken type?? @Andreesie: ook goeiemorgen. 2x gym op 1 dag? @Pluppel: maar ben je dan niet een behaarde oude gek?  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote berniew: @Delenn / steffie: waar staat VO voor?  Vervoer Openbaar  @berniew: ja, 2 uur ahcter lekaar  en dan moeten we naar de TU/e  |
|
Pluppel
Oudgediende
Ik denk het niet, Bernieuw   |
|
basmuys2 Senior lid WMRindex: 90 OTindex: 308 Wnplts: Amersfoort S |
....Whow  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
en dan ga ik vanmiddag roeien  eerst een pasje ofzo ophalen |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
Quote berniew: @Delenn: zo'n geitenwollensokken type??  nou nee, meer gewoon raar. Als je vooraan zit in de collegezaal stelt hij altijd vragen en als je zegt "ik weet het niet" zegt hij: je bent dom en dan slaat hij je op je arm  dus...de voorste rijen zijn altijd leeg  en hij denkt dat als je 'gewoon' leert je het binnen een week weer vergeet (is ook wel zo  ) dus leert hij ons dingen op een alternatieve manier. |
|
|
|
|
Pluppel
Oudgediende
Ik ben een flexibele, spontane, malle oude behaarde man    Ik zei net dat ik dit niet zou doen  *gooit atlas op hand* |
|
|
@Delenn: kennelijk hebben zijn methodes nut  Maar op zich een rare man, met z'n lijfstraffen enzo  @BasMuys: ben jij DE bas muys? @Pluppel: ja, dat verklaart een heleboel  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
|
|
|
|
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote berniew: @Andreesie: hmm.. lekker dan  En wat is TU/e??? Technische Universiteit Eindhoven  daar ga ik 3 weken roeien daarna 3 weken klimmen met school maar 1 week valt al uit dooor de buitenlandse reizen, dan zit ik in istanbul  |
|
|
@Andreesie: je kunt in Istanbul de Bosporus op en neer roeien  Maar bij TU/e dacht ik aan Enschede  Maar verkeerd gedacht dus  Enne.. waarom ga jij naar istanbul? |
|
Pluppel
Oudgediende
TU/Eemshaven  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
berniew: inderdaad verkeerd  daar heeft mijn vader nog les gehad  maar dat roeien is waarschijnlijk in een machine ofzo  schoolreisje  hoort bij eindexamenklassen  wordt wel cool : |
|
Pluppel
Oudgediende
Deden wij maar zoiets in de eindexamenklas  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
oja trouwens, het is neit voor eindexamenklassen, maar voor eindexamen havo, en 5 vwo  dat was et  |
|
|
@Andreesie: ja, zo'n machine is wel geinig  Ik heb t ook weleens gedaan... Je gaat echt kapot als je een (beetje) overdrijft met dat ding  haha @Pluppel: doen jullie niets als eindexamenklas?? Gaan jullie helemaal nooit op kamp ofzo? |
|
Pluppel
Oudgediende
Nee, er is wel het een of andere gala, maar daar moet je zelf voor betalen  .. Stelt niks voor  Ze hebben daar geld teveel. Sommige lampen zijn al sinds 2004 defect  . Wel plaatsen ze een hek dat dag en nacht openstaat  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
wij hebben ook nog brugklaskamp en 4 havo introductie dag  best wel cool  berniew: ik zal zorgen daat ik niet te veel doe, want al me kracht zit eigenlijk alleen in de benen, want met fietsen doe je niet veel met je armen  |
|
Pluppel
Oudgediende
Brugklaskamp hadden wij ook  . Dat was afschuwelijk!. Als onzekere kleuter moet je 40 kilometer fietsen naar België, daar aangekomen kom je bij het een of andere kamp. Vreselijk. Schoonmaken?  . Werd je met z'n tienen op een kleine kamer bij wildvreemden gepropt  |
|
|
@Pluppel: handig zo'n hek Wij hebben nooit een gala gehad  De jaren ervoor en jaren na ons examenjaar was t wel  maar tijdens mijn examensjaar ineens niet @Andreesie: wij hadden ook een brugklaskamp en een kamp in t jaar voor t eindexamenjaar  . Ow, en je gaat je buikspieren voelen (geloof ik) als je te erg roeit. Het was bij ons op school weleens overkomen dat iemand t dacht te kunnen, maar na t roeien moest overgeven  Heb ik nooit gezien  , zei de leraar  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
en 3de klas survival tocht  een ochtend ofzo door de dommeldal lopen met gps @Pluppel: sommige klassen moesten bij ons ook fietsen, wij niet  wij werden gewoon met de bus gebracht;jeej berniew: dan moet ik uitkijken, als ik teveel doe kan ik ook misselijk worden  |
|
|
@Andreesie: gewoon rustig opbouwen  dan kan er weinig gebeuren  |
|