|
basmuys2 Senior lid WMRindex: 90 OTindex: 308 Wnplts: Amersfoort S |
doeidoeiii!   @delen  nog wat leuks gedaan? |
|
Igor Erelid
 WMRindex: 724 OTindex: 2.483 S |
 Ze heeft een bad genomen met medewerking van Peter Willemse  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
das alweer een tijdje geleden igor   |
|
nietmeer
|
hoi  ben ik ff, om 10/5 voor half ga ik schrijven  |
|
Igor Erelid
 Ach, ik moest wat zeggen, Delenn  ...  |
|
Mandarijntje Oudgediende
 WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
Nu dus?  |
|
basmuys2 Senior lid WMRindex: 90 OTindex: 308 Wnplts: Amersfoort S |
Quote Igor:  Ze heeft een bad genomen met medewerking van Peter Willemse  ZoZow!  |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
|
|
nietmeer
|
|
|
Igor Erelid
 ... ik heb je vreselijk gemist, Steffie ... Edit :  Hallo  Jersan (2)  Hallo  Delenn ... (3)  Hallo  Treavel ...  |
|
Delenn
Oudgediende
|
|
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
|
|
Delenn
Oudgediende
traevel  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
dan is het goed, hoe zien de boeken eruit delenn. MOET je ze nu al lezen  |
|
nietmeer
|
@Delenn ik moet toch wat als ik Traevel vergeet  hoi Traevel  |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
Had je dan al hier gepost, meneertje traevel?  We kunnen toch niet ruiken dat jij hier bent.  |
|
Delenn
Oudgediende
Quote basmuys2: delen  nog wat leuks gedaan? uh...2 uur les gehad. was op zich wel interessant alhoewel wel veel herhaling van vorig jaar en middelbare school  maar herhaling had ik ook wel weer ff nodig  verder niks interessants gedaan  plannen met stef gemaakt voor de bowling  |
|
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Quote Mandarijntje: Had je dan al hier gepost, meneertje traevel?  We kunnen toch niet ruiken dat jij hier bent.  Punt 1: nee, maar leek me een leuke binnenkomer  Punt 2: Daar zijn de meningen over verdeeld   delenn  |
|
Delenn
Oudgediende
@manda; traevel was al op mn blog geweest  dus ik had al zo'n vermoeden  Quote SteffieKooij: dan is het goed, hoe zien de boeken eruit delenn. MOET je ze nu al lezen  LotR helaas paperback maar ja, wat verwacht je voor die prijs, dus niet zo erg, beetje jammer. DOlende zielen is  maar heb ik al gelezen dus ga ik nu niet direct lezen  en Jenny neem ik morgen voor je mee  Quote Traevel: Punt 2: Daar zijn de meningen over verdeeld   ieuw  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
@Delenn, grrrrrr ik zie dat we in week 38= over 2 wk echt woensdag 1 college hebben en dan nog eens van 17.30 tot 18.15  Slaat toch echt NERGENS op  En dan zijn we vrijdag eindelijk eens een keer vrij en dan hebben we die afspraak met Sijbrands 's avonds en dus moeten we nog heen en weer  |
|
nietmeer
|
Quote delenn: en Jenny neem ik morgen voor je mee  Jenny?  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
traevel   Ik had je niet gezien @Delenn, waarom 3 keer jenny (zag ik toen ik even terugkeek  ) jersan: dat boek heet jenny de hutbewoonster |
|
Delenn
Oudgediende
is het rooster veranderd dan want dat stuk roostr had ik al ingevuld en ik heb 1 HC staan woensdag  @stef; 1 voor broertje, 1 voor mij, 1 voor mn ouders (snap je morgen wel) lol jersan  |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
|
|
Delenn
Oudgediende
|
|