|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
@Bas, valt wel mee hoor, kan nog veel en veel drukker  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
*zoef* basmuys als overstekend wild  |
|
nietmeer
|
ik heb ook een nekhaar aan kleren inpakken  hoi Bas  |
|
Delenn
Oudgediende
stef?  weet jij de casusoplossingen van VO2 uit je hoofd? dan ben ik al een beetje voorbereid als we beginnen (als dan niemand iets weet valt het tenminste niet helemaal dood  ) |
|
basmuys2 Senior lid WMRindex: 90 OTindex: 308 Wnplts: Amersfoort S |
Quote delenn: *zoef* basmuys als overstekend wild  *springt alle kanten op om niet geraagt te worden |
|
Delenn
Oudgediende
*splet!* was dat basmuys?   |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
'allo 'allo.  was ik weer... ff mn laatste paar minuten hier volmaken, want heb geen zin meer en kan toch niet echt wat nuttigs doen door mn hoofdpijn  |
|
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
@Delenn, ah oké  Nekhaar dus  Het is niet druk hoor  Ik ben in een trage bui  Wasmachine kopen Bernie, scheelt een hoop  |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
oke, zorg ook dat je weet hoe de HHG as loopt, dus GnRH naar G eiwit gekoppelde rec --> Hormonen en hoe die dan aangrijpen (wat we ook bij microscopie gehad hebben van theca cel enzo (in HC was daar een sheet van met een schema)) En ook van de man !!! dus leydig cel en sertoli cel enzo Ik zal even voor mezelf gelijk VO 2 in word zetten en samenvatten, had ik van casus deel nog niet gedaan en dan wel even sturen, anders wordt het misschien te veel om hier te zeggen en anders worden we misschien verbannen  |
|
Delenn
Oudgediende
 voor bernie's hoofdpijn  |
|
nietmeer
|
ow ik ben zo weg  doei allemaal  |
|
Traevel Oudgediende
@Steffie, *krijgt spontaan hoofdpijn*  Jersan  |
|
|
@Delenn: voor mn hoofdpijn en niet voor mij?  @jersan doei doei @Traevel: hoe kan een wasmachine helpen??  |
|
Delenn
Oudgediende
doeg Jersan    nee traevel  zo simpel gaat dat niet  @Traevel; niet editten! @Bernie; tegen de hoofdpijn bedoelde ik  |
|
Traevel Oudgediende
Quote delenn: nee traevel  zo simpel gaat dat niet   Wat niet?  Ik bedoelde dat ik hoofpijn kreeg van Steffie  maar ondertussen waren er al weer een aantal posts tussen gekomen  |
|
|
|
|
Delenn
Oudgediende
ik hoop dat je de waarheid spreekt traevel  tis wel errrug toeval  |
|
Traevel Oudgediende
@Bernie, nevermind @Delenn, er zit nog geen 25 seconden tussen die posts, en ik snapte het pas in combinatie met je "niet editten"  Ben erg traag vandaag  |
|
Delenn
Oudgediende
we kletsen langs elkaar heen volgens mij  edit: ik heb geen zin meer in leren  |
|
Traevel Oudgediende
Ik heb geen zin meer in inpakken  |
|
Quote delenn: *splet!* was dat basmuys?    WAT BEN JIJ GEMEEN  Whéééééééé  *sniff* Sniff* |
|
|
Ik heb geen zin meer in werken  |
|
Quote berniew: Ik heb geen zin meer in werken  ik ook nie maar moet nog tot half 10 |
|
|
Ik nog een paar minuten  |
|
Quote berniew: Ik nog een paar minuten  lekker!~  ik raad voor hoofdpijn trouwens speedyfen aan.. 15/20min. en je bent weer helemaal hoofdpijn vrij! |
|