|
nietmeer
|
@Johann als PB Packard Bell is snap ik je  dat zijn kutcomputers  |
|
SNAKE Actief lid WMRindex: 34 OTindex: 136 Wnplts: Best S |
Quote Jersan: @Johann als PB Packard Bell is snap ik je  dat zijn kutcomputers  heel erg weet ik alles van  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
@ Jersan en SNAKE  , daar kwam ik te laat achter  2 weken na aanschaf kijk in het PB Forum en alleen maar problemen dus ik dacht echt *KUT!  * |
|
nietmeer
|
@JB: mwa... ben ik het niet zo mee eens... nogal ruzie gehad met mijn medion.... @Ikke: laat staan als je later de quick and dirty manier leert @Puck: Heb Guitar hero 2&3 en rockband voor de 360  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
hoi!  |
|
Kameleon Oudgediende
Quote Muaddhib: JB: mwa... ben ik het niet zo mee eens... nogal ruzie gehad met mijn medion....
Ik heb een Medion gehad die het 6 JAAR heeft gedaan  En daarom wil ik toch wel graag een medion als ik die PB niet goed repareerd vind. ARRRYYYYAAAA!!     |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Muad, misschien, ik weet nie thoor, maar misschien vind ik je nu niet meer zo lief  Maar je hebt 'm niet voor de wii, nepperd  |
|
Arya Oudgediende
|
Medion beeldscherm? |
|
nietmeer
|
@Johann beter opletten dan denk ik  wil je een laptop of een normale  sorry te lui om terug te bladeren, als het daar al stond  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Zo, hoi  |
|
nietmeer
|
hoi Arya  hoi Jannick  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote JohannBehrens: Zaterdag komt mijn laptop weer terug van garantie (2e keer al   ) En ook de laatste keer (die PB was al 2 keer teurg naar de reparatie  ) En als hij het niet goed doet dan koop ik Medion, en eis ik het geld van die PB Laptop terug  Medion is een topmerk  zeg dat nog eens  die pc´s, kunnen heeel bagger zijn arya  |
|
Kameleon Oudgediende
Ik heb een Compaq C750ed laptop gehad maar die HDD was defect, toen kreeg ik die kutPB en die is al 2 keer teruggeweest voor garantie, en als hij het nu neit goed doet dan koop ik een medion laptop... |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
Arya Oudgediende
|
hallo allemaal  |
|
Kameleon Oudgediende
Hallo Jannick  Hoe ish het? |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Als je echt goed spul moet hebben: Alienware of Falcon  PS: alleen doen als je zojuist de jackpot binnen hebt  |
|
Kameleon Oudgediende
Alienware Pietje? Waarom begin jij er net over?  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Omdat ik van goed spul houdt  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Ik heb een schone zakdoek  Ik dacht dat jullie dat wel interessant zouden vinden  Hoi Jannickje  |
|
nietmeer
|
Quote pietjevlip: Alienware aliënoorlog?  |
|
Kameleon Oudgediende
Pietje, niet vanwege de Alien in Alienware?  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote JohannBehrens: Ik heb een Compaq C750ed laptop gehad maar die HDD was defect, toen kreeg ik die kutPB en die is al 2 keer teruggeweest voor garantie, en als hij het nu neit goed doet dan koop ik een medion laptop... onze pc zijn al 6 keer mensen geweest of is ie op gestuurd, er hebben 3 moederborden ingezeten, ongeveer alles is een keer vervangen, behalve de behuizing en usbpoorten... |
|
nietmeer
|
Hoi Arya @Puck: Rockband is nog niet uit voor de wii... En trouwens... als je er eenmaal aan begint, wil je de rest ook... @Arya: Had een Medion PC+CRT (beeldbuis, zo'n dikke)... pc binnen jaar en 2 dagen kapot (uiteraard net buiten de garantie) en beeldbuis heeft het iets langer vol gehouden... Alienware is goed ja... goed duur.... |
|
Jannick
Oudgediende
arya  Je hebt nog een mail van half 9 vanochtend  Hoi Puckje  Nog 2 en je hebt een hele mooie ot  Hoi Johann! Ja goed  Zie blog  |
|