|
nietmeer
|
ik ga drinken  doei  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
@Jannickja, als je in het ziekehuis terecht wilt komen vanwege een maag die op stelten staat  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
@ Muad Arya en Andreesie, het is heerlijk en Jannick en ik hebben smaak hè Jannick  |
|
Arya Oudgediende
|
JB opeens is mijn respect gedaald |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Tot zo Jersan @Arya, heb een sterke maag  Maar die rijstreep was echt lekker  Je moet wel wennen aan die stukjes kokos in dat blikje.. Maar goed  |
|
Arya Oudgediende
|
*draait snel een andere kant op* ik kan veel hebben, maar kokos..  |
|
Jannick
Oudgediende
En die rijst reep? Quote Arya: JB opeens is mijn respect gedaald Hmm.. JB, Jannick Bolten?  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
Arya Oudgediende
|
Quote Jannick: En die rijst reep? Quote Arya: JB opeens is mijn respect gedaald Hmm.. JB, Jannick Bolten?  oke, nu is er niks meer van over ben ik bang..  |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
*Komt binnenwandelen en gaat aan de bar zitten* *Schenkt Fanta voor zichzelf in en leunt achterover om de kokos-discussie te volgen*  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote JohannBehrens: @ Muad Arya en Andreesie, het is heerlijk en Jannick en ik hebben smaak hè Jannick  respect was al laag, nu nul  Quote JohannBehrens: @ Andreesie, ik heb een hekel aan de ParaDigit  Alternate was dure verzendkosten van 9,50 geloof ik maar dan krijg je snel je onderdelen en de garantie dat de onderdelen goed werken met elkaar en dat ze Vista Home Premium aankunnen hoezo dat? en onderdelen goed werken met elkaar heeft te maken dat je de goeie onderdelen hebt;) en alles kan home vista premium aan, moet gewoon snel zijn |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
Kameleon Oudgediende
@ Caster, mag ik een glaasje kokosspul van je?  Alvast bedankt  Caster   *boink* trouwens  |
|
Caster Oudgediende
|
Ik ga even niks inschenken, het is hier een oorlogszone  Als ik partij kies wordt ik neergemaaid xD |
|
Jannick
Oudgediende
Doe mij ook maar wat kokossap  |
|
Arya Oudgediende
|
|
|
Kameleon Oudgediende
Caster  Alsjeblieft *zet liefste gezicht op* *Kom Jannick, meedoen  * |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
@Arya: nietes, hoe kan ik zo´n lange post maken en jouwe ook nog gezien hebben  jij voorziet dat gewoon en dan post jij het voordat ik het kan  |
|
Jannick
Oudgediende
Caster   |
|
Arya Oudgediende
|
caster, laat je maar niet inpalmen  |
|
Caster Oudgediende
|
*Gaat verontrust aan de andere kant van de bar zitten en zet de TV aan* Hmm niks leuks op  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
nietmeer
|
@Johann: Ehm... en jij wou nog mee met de trein tijdens de bowling?  Kokos is ranzig...  (heerlijk,. om chantagemiddelen te hebben  ) |
|
nietmeer
|
*komt eens even binnenzweven*   |
|
Jannick
Oudgediende
|
|