De Biechtstoel |
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
what's/who's next? iig: 1. ben je verslaafd aan chocola? (oid) |
|
Runalf Senior lid WMRindex: 62 OTindex: 848 Wnplts: Middelburg
|
Als er nog iemand nodig is om te biechten, ik wil wel hoor |
|
|
De stoel zit wel lekker hoor, daar niet van het biecht-voer ontbreekt alleen nog |
|
nietmeer
|
Sidder en beef, de Inquisitie zal geschieden!! 1. Hoe ziet de onderkant van je bed eruit, één groot stoffig muizennest of netjes? |
|
|
vraag 1 : ben je verslaafd aan chocola (oid?) Vraag 2 : Hoe ziet de onderkant van je bed eruit, één groot stoffig muizennest of netjes? Nog 1 vraagkom op, laat me zweten! |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
3. Heb je wel eens wat gestolen? zo ja, wat en wanneer? |
|
|
Quote Andreesie: what's/who's next? iig: 1. ben je verslaafd aan chocola? (oid) Quote Kpuc: Sidder en beef, de Inquisitie zal geschieden!! 2. Hoe ziet de onderkant van je bed eruit, één groot stoffig muizennest of netjes? Quote Theemonster: 3. Heb je wel eens wat gestolen? zo ja, wat en wanneer? Oke moeten ze nog gekeurd worden? |
|
nietmeer
|
Ter keuring zal de schout bij nacht aanwezig moeten zijn dus kom maar met uwen antwoorden, ik laat die ouwe sok mooi pitten.. |
|
|
Quote Runalf: Quote Andreesie: what's/who's next? iig: 1. ben je verslaafd aan chocola? (oid) Quote Kpuc: Sidder en beef, de Inquisitie zal geschieden!! 2. Hoe ziet de onderkant van je bed eruit, één groot stoffig muizennest of netjes? Quote Theemonster: 3. Heb je wel eens wat gestolen? zo ja, wat en wanneer? Wat een slappe vragen, had best wat pittiger gemogen hoor Maar goed: 1. Nee, kan er goed vanaf blijven 2. 1 grote klerebende, alles wat ik niet nodig heb, kapot is, gooi ik zonder te kijken onder me bed, er past weinig meer bij. Echt een rommel dus 3. Nee nog nooit!, ja wel eens het bekende koekje toen ik klein was uit de koekentrommel, maar echt in een winkel oid nog nooit. Quote Kpuc: Ter keuring zal de schout bij nacht aanwezig moeten zijn dus kom maar met uwen antwoorden, ik laat die ouwe sok mooi pitten.. wat een taal-gebruik |
|
Thommy Erelid
WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Zal ik dan maar gaan? |
|
|
Oke, THOM = BIECHTER 1. Heb je sexuele ervaring met een jongen? ( mag ook zoenen etc zijn) |
|
HertogJan Junior lid WMRindex: 0 OTindex: 38
|
2. Leg maar eens uit hoe je aan 3 laptops komt.. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Wat is er toch met die SEX - stel die vraag aan je zelf.. hoe was je eerste ervaring met een kaktus |
|
|
Quote heraux: Wat is er toch met die SEX - stel die vraag aan je zelf.. hoe was je eerste ervaring met een kaktus was wel fijn, alleen hij was een beetje snel prikkelbaar |
|
Thommy Erelid
|
3e vraag? |
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
3. Waar heb je het meeste spijt van? |
|
Thommy Erelid
|
Quote Runalf: 1. Heb je sexuele ervaring met een jongen? ( mag ook zoenen etc zijn) Nope. Alhoewel ik wel héél knuffelbaar ben Quote HertogJan: 2. Leg maar eens uit hoe je aan 3 laptops komt.. Eentje gekocht, twee gekregen.. Quote Blend: 3. Waar heb je het meeste spijt van? Dat wordt me te vaak gevraahaagd.. De eerste keer, want toen was ik zo lazerus als ik weet-niet-wat. En de band met dat meisje is nu flink naar de etolk |
|
Theetje Oudgediende
Ik wil ook wel weer een keertje.. |
|
roelo Erelid
WMRindex: 1.062 OTindex: 546
|
Daarna ik! 1: Hou je van alleen zijn? |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
2: Heb je weleens grote behoeftes om zomaar eens iemand te knuffelen en doe je dat dan ook? |
|
|
Thee.
3 Wanneer heb jij je het meest geschaamd, en waarom? |
|
|
Quote roelo: Daarna ik! 1: Hou je van alleen zijn? Quote Naaoomii: 2: Heb je weleens grote behoeftes om zomaar eens iemand te knuffelen en doe je dat dan ook? Quote Runalf: Thee.
3 Wanneer heb jij je het meest geschaamd, en waarom? Keuren, ik keur ze goed |
|
Theetje Oudgediende
Quote roelo: 1: Hou je van alleen zijn? Ja, ontzettend. Heerlijk met een boek in mijn eentje met een grote pot thee. Graaaaag. Maar tegenwoordig hou ik heel veel van samen zijn, vooral met Kriebeltje, al kan ik daar ook gewoon lekker alleen zijn, even een boek pakken enzo Quote Naaoomii: 2: Heb je weleens grote behoeftes om zomaar eens iemand te knuffelen en doe je dat dan ook? Hmmm, ja, de eerste avond dat ik de vrienden van Kriebeltje leerde kennen heb ik er al 1 geknuffeld, had ik zin in, vond ik nodig, was wel lachen Quote Runalf: 3 Wanneer heb jij je het meest geschaamd, en waarom? Dat is een moeilijke... En een pijnlijke... Ik heb me vaak geschaamd... Als ik aan mijn ouders moest toegeven dat ik gelogen had bijvoorbeeld... Maar de laatste keer was toen Kriebeltje me een lekker ding noemde... |
|
Thommy Erelid
|
Voor Roelo. 1. Ben je verliefd? |
|
|
Roelo. 2. heb je wel een strafwerk op school moeten maken? En zo ja: waarom? |
|