De Biechtstoel |
nietmeer
|
Vind jezelf broeder... |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Dit topic bloedt een beetje dood |
|
nietmeer
|
Zo eens in de zoveel tijd bloeit het wat op maar er wordt te weinig water gegeven hier |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Misschien is het tijd voor een bloedtransfusie?? |
|
nietmeer
|
nou... eens kijken of ik dan voldoende vragen op kan wekken om dit topic weer een beetje bij te brengen.... Kom maar op met je vragen |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
ben je wel eens zwaar(dat je rare dingen ging doen/hallucineren) dronken geweest zonder dat je ouders er achter kwamen? |
|
nietmeer
|
ok... das 1, next question please
1. Ben we wel eens zo dronken geweest dat je gekke dingen gind doen, zonder dat je ouders er achter kwamen 2. ... 3. ... (4.) (5.) (etc.) |
|
Andreesie Oudgediende
|
Hoeveel bier drink jij per week(end)? |
|
nietmeer
|
mooi zo, das 2, nog andere mensen behalve Andreesie die nog iets van me wilt weten? (maat stel maar door hoor, Andreesie, als je wilt. ik wacht wel met antwoorden tot er minstens 1 andere een vraag heeft gesteld... ondanks dat ik dan misschien meer dan 3 vragen krijg...) 1. Ben we wel eens zo dronken geweest dat je gekke dingen gind doen, zonder dat je ouders er achter kwamen 2. hoeveel (bier) zuip je per week? |
|
roelo Erelid
WMRindex: 1.062 OTindex: 546
|
3: Wie wil je nooit meer zien? |
|
nietmeer
|
en das 3....
1. Ben we wel eens zo dronken geweest dat je gekke dingen gind doen, zonder dat je ouders er achter kwamen A. M'n ouders zijn er tot nu toe altijd achter gekomen als ik te veel gezopen had... mede dankzij het feit dat mijn katers altijd aan de extreme kant zijn... 2. hoeveel (bier) zuip je per week? A. en daarom drink ik niet meer zoveel alcohol... Als ik uit ga (lees ga poolen) dan ongeveer 5-7 biertjes/week, anders 0-3... ongeveer... 3. Wie wil je nooit meer zien A. ik ga geen namen noemen... De man (ondertussen) die zich vroeger m'n beste vriend noemde (reeeeaaaaly bad memory...)
nog andere vragen? |
|
Kriebeltje Erelid
WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Ik wil wel biechten... |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Drie vragen voor Kriebeltje,please |
|
Kriebeltje Erelid
|
Niemand wil wat van me weten |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
1) Wat is je stomste actie die je recentelijk hebt uitgevoerd? |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
2) Wat is je diepste verlangen? |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
3) Wat wil je ooit nog een keer doen? |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
kom maar op met die antwoorden |
|
Kriebeltje Erelid
|
1. Die is bekend In beton boren met een ijzerboortje 2. Mijn diepste verlangen is misschien toch wel huisje, boompje, beestje, maar dan in evenwicht met vrienden. Ook al heb ik er altijd een afkeer/angst voor gehad, is het misschien ook wel hetgene wat mij tot rust zal brengen geestelijk. 3. Geen idee... de wereld verbeteren, goede sex hebben, samenwonen, trouwen en dat soort dingen |
|
Luna Moderator
Vrijwilligers...?? |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@Luna: ik offer mezelf wel op |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
1. Heb je weleens toen je klein was snoepjes uit de snoepjespot gejoept? |
|
Luna Moderator
2: Heb je weleens een snotje op |
|
Andreesie Oudgediende
|
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
1. Jah duh 2. Nee 3. Nee.... Ik wil nog wel 'n keer als er verder geen vrijwilligers zijn Dit was al van gisteren |
|